Skip to main content

Normal 0 21 false false false TR X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:”Normal Tablo”; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:””; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan;…

Normal
0

21

false
false
false

TR
X-NONE
X-NONE

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Normal Tablo”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:”Times New Roman”;
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:”Times New Roman”;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

comScore’un son raporuna göre, internette harcanan 7
dakikadan 1’i ve sosyal ağlarda harcanan 4 dakika’dan 3’ü, Facebook’ta
geçiyor.

Dünya  nüfusunun
internette dolaşan kesimin yüzde 82’sine ulaşan sosyal ağ platformları, internette
harcanan her 5 dakika’dan 1’ini oluşturuyor.  comScore’un yayınladığı yeni rapor ise,
Facebook’un hala sosyal ağ platformları arasında önde olduğunu ortaya koyuyor. ‘Sosyal
bir dünyadayız: Sosyal ağlar ve geleceği ile ilgili bilinmesi gereken on
gerçek’ adlı raporda, Facebook’un tüm dünya nüfusunun yüzde 55’ine ulaşarak, sosyal ağ sitelerinde harcanan her 4 dakika’nın 1’inin sahibi
olduğu belirlendi. Bunun yanı sıra, internette harcanan her 7 dakika’dan 1’isi
Facebook’ta harcanıyor.

Facebook’un lider olmadığı yedi ülke de raporda sıralanıyor:
Brezilya, Japonya, Polonya, Güney Kore, Viyetnam ve Çin.

comScore’un sosyal ağlar raporunda, Twitter’ın her 10 internet
kullanıcısından 1’ine ulaştığnı ve 2011 yılında yüzde 59’luk bir yüzde ile
büyüdüğü belirtiliyor.

Sosyal ağ kullanıcıları ele aldındığında ise, sosyal medya’da
en çok vakit geçiren kişilerin, günde ortalama olarak 8,6 saat harcayan 15-24
yaş grubundaki kadınlar olduğu saptanıyor. Bunun yanı sıra 55 yaş ve üstü yaş
grubunun yüzde 80’inin artık sosyal ağ platformlarında yer aldığı ortaya
çıkıyor.