Skip to main content

Yaklaşık 800 milyon kullanıcı sayısına sahip Facebook’un popüler uygulaması Messenger ikinci çeyrekte reklam almaya başlayabilir

Facebook en hızlı büyüyen uygulamalarından Messenger’ı ayrı bir platform haline getirerek uygulamayı bağımsız hale getirmişti. Günden güne geliştirmeye çalıştığı Messenger için geçtiğimiz günlerde de bir tasarım güncellemesi yapmıştı. Markaların Messenger’ı iletişim kanalı olarak kullanmalarına teşvik etmek amacıyla Uber ile işbirliğine giden, Facebook’un amacı da belli oldu.

Facebook Messenger’ın planlanan reklam modeli Facebook işletmeleri ile işletmelerle irtibata geçe kişiler arasında olacak. Messenger üzerinden müşteri hizmeti alma durumunda marka reklam gösterebilme hakkını almış alacak.

Ayrıca gelecek olan reklam sistemi ile kullanıcıların beğendiği sayfalara, yaptığı aktivitelere veya mesajlaşırken kullandığı belirli kelimelere göre reklam gösterecek. Böylelikle doğru kişiye doğru reklamı göstererek reklam verenlerin memnuniyetini de arttırmış olacak.