DORinsight tarafından yapılan “2021 Yılı Beklentileri” araştırmasına göre, 2021’in pozitif beklentileri arasında, ‘aile yaşamı, iş yaşamı ve ekonomik gelir durumunda pozitif değişiklikler’ öne çıkıyor.
GSK Tüketici Sağlığı için IPSOS tarafından gerçekleştirilen yeni bir araştırmaya göre Covid-19 salgını, kişisel bakım konusunda davranış ve tutumlar üzerinde önemli bir etki yarattı.
Deloitte “2020 Küresel Y Kuşağı Araştırması”nı yayımladı. Rapora, Y ve Z kuşaklarının, daha iyi bir gelecek inşa etmek için vizyon ve kararlılığa sahip olduğunu gösteriyor.
Hopi’nin Covid-19 anketinin sonuçlarına göre çalışan her 2 kişiden biri ofis özlemi çekiyor. Diğer taraftan araştırma sonuçları salgın döneminde sahip olduklarımızın değerini daha iyi anladığımızı gösteriyor.