Nielsen Türkiye yönetim ekibinin önemli isimlerinden olan Erdem Tolon, Mart 2017 itibarıyla Nielsen media research genel müdürü ve yönetim kurulu başkan yardımcılığı görevine ek olarak Türkiye, Polonya, Çek Cumhuriyeti, Slovakya ve Macaristan’ın aralarında bulunduğu CEE bölgesi iş geliştirme direktörü sorumluluğuna getirildi.
2002’de Koç Üniversitesi Ekonomi Bölümü mezuniyetinin ardından 2004’te Norwegian School of Economics Üniversitesi’nde işletme alanında yüksek lisans derecesi alan Erdem Tolon, kariyerine 2005’te Nielsen’de pazarlama uzmanı olarak başladı. 2007 yılında pazarlama müdürlüğüne terfi eden Tolon dört yıl sonra ise Nielsen Medya Genel Müdürlüğüne atandı.
Nielsen Türkiye’nin medya ölçümlemeleri ve araştırma alanlarında büyümesine sağladığı katkıların yanı sıra 2017 yılında Digital Ad Ratings’i hayata geçirerek şirketin dijital dönüşümüne de yatırım yapan Tolon, yeni göreviyle ilgili olarak “Uluslararası şirketlerde Türkiye’den genç ve yetenekli yöneticilerin ön plana çıkarak uluslararası yönetimde yer alması konusunda örnek olmaktan büyük mutluluk duymaktayım” açıklamasını yaptı.
Yorumlar