Dünya genelinde kullanıcıların çoğu bir günde saatlerini sosyal medyada harcasa da; ABD’li kullanıcıların çoğu Facebook, Twitter ve LinkedIn gibi sosyal medya ağlarını rahatsız edici buluyor.
Geçtiğimiz günlerde yayımlanan ABD Müşteri Memnuniyeti Endeksi’ne göre; Facebook, Twitter ve LinkedIn gibi sosyal medya siteleri ülke içinde en düşük puana sahip.
Ayrıca müşteri memnuniyeti açısından; sosyal medya, en düşük puana sahip şirket kategorisinde dördüncü sırada yer alıyor. Sosyal medya 100 üzerinden 71 puana sahip. İnternet servis sağlayıcıları (63), kablo TV şirketleri (65) ve havayolları (69) sosyal medyayı takip ediyor.
Müşteri memnuniyetinde bağımsız ülke içinde değerlendirme firması ACSI’nın yıllık yaptığı araştırması 6 binden fazla müşterisiyle gerçekleştirdiği röportajları temel alıyor.
Bazı sosyal medya şirketlerinden diğerlerine göre daha çok nefret ediliyor. Örneğin Facebook ve LinkedIn, 100 üzerinden 67 puanla en düşük puana sahip.
Kaynak: Social Times
Görsel: creditworksusa.com
Yorumlar