Skip to main content

İstanbul Bilişim, değişen pazarlama stratejisinin ilk adımı olarak, markaya uygun sloganı sosyal medyadan arıyor. İstanbul Bilişim’i en iyi anlatan sloganı bulanın ödülü ise iPhone 8!

İstanbul Bilişim, genişleyen ürün gamı ve mağazalaşma süreçleri ile dinamikleşen yapısını en iyi anlatacak sloganı arıyor. Sosyal medya üzerinden gerçekleştirilen çağrı ile yaratıcı sloganlarını bekleyen firma, en beğenilen slogan fikrine iPhone 8 verecek. 12 Ocak’ta son bulacak yarışmanın sonuçları yine sosyal medya üzerinden, 15 Ocak’ta açıklanacak.

İstanbul Bilişim CEO’su Ediz Akın, “İstanbul Bilişim olarak, her online mecra gibi sosyal medyanın da gücüne inanıyoruz. Türkiye’de gerçekten özgün fikirlere sahip, çok yaratıcı kişiler var. Bu insanlara en kolay ulaşabileceğimiz yol olarak sosyal medyayı tercih ettik. Öte yandan markamızın insanlar gözünde nasıl konumlandığını da görebilmemiz için iyi bir fırsat olacağı kanaatindeyim” açıklamasında bulundu.