İki yıl önce yayımlanan ve oldukça popüler ‘Dumb Ways to Die’ video çalışmasını hatırladınız mı?
‘Dumb Ways to Die’, Cannes Lions Yaratıcılık Festivali’nde 2014’ün ses getiren kampanyalarından biri olmuştu. ‘Dumb Ways to Die’, metro trenleri için yapılmış bir kamu hizmeti duyurusu. Reklam kampanyasında amaçlanan da Avustralya’nın Melbourne kentindeki demiryollarının güvenli olduğunu duyurmak.
2012 yılının Kasım ayında sosyal medyada yerini alan viral kampanya, McCann Melbourna tarafından oluşturulmuştu. Farklı mecralarda da devam edilen kampanya, gazete, radyo ve açıkhavada yerini almıştı.
Kampanya videosu, şu anda YouTube’da 90,5 milyondan fazla izlenmiş durumda.
Şu anda ise gelecek oyunu Dumb Ways tı Die 2: The Games oyununun duyurusu yapılıyor. 30 saniyelik reklam filmi, Metro Trains tarafından sunulan ikinci oyunu tanıtıyor.
Sunulan ilk oyunda reklamdaki karakterleri farklı senaryolardan kurtarmanız gerekiyordu. Yeni oyunda ise karakterler sporun farklı dallarında ve antrenman çalışmalarında yer aldığı görülüyor.
Kasım ayında iOS ve Android’de yerini alacak oyun hakkında daha fazla bilgiye şuradan ulaşabilirsiniz.
Kaynak: Design Taxi, DumbWays2Die
Yorumlar