Discovery Communications Dünya Mobil Kongresi’nde (MWC) mobil operatörlere özel Olimpiyat Oyunları resmî mobil yayıncı olabilme fırsatı sağlayan yeni ortaklık anlayışını açıkladı. Böylece mobil operatörler oyunların her anını müşterilerine ulaştırabilme fırsatına sahip olacak.
Discovery Communications ve Eurosport, Avrupa’da 50 ülke ve bölgede 2018 – 2024 yılları arasında Olimpiyat Oyunları’nın televizyon ve multimedya yayın haklarının tek sahibi. İki şirket olan kendi ulusal yayın, şifreli kanalları, dijital ve tüketiciye doğrudan ulaştırma hizmetlerini değerlendirmenin yanı sıra Avrupa’daki büyük dağıtım şirketleri ile yaptığı ortaklıklar sayesinde Olimpiyat Oyunları’nı daha fazla ekranda daha fazla izleyiciye ulaştırma imkânı sağlıyor.
Eş zamanlı yayının yanı sıra isteğe bağlı özel içerik de mümkün
Bu hizmet, operatör logolu 7/24 Olimpiyatların en iyi anlarını ve günün öne çıkan anlarını eş zamanlı olarak yayımlamanın yanı sıra özel isteğe bağlı içerik de sunarak bu içeriği sporseverleri harekete geçirecek, sosyal medya da konuşulacak şekilde güçlendirerek etkileşim yaratmak amacı ile uygulanacak. Bütün bu hizmetler Olimpiyat Oyunları öncesi, sırası ve sonrasında mevcut olacak.
Konuya ilişkin bir açıklama yapan Discovery Networks International Başkanı ve CEO’su Jean-Briac Perrette, “30 yıldan fazla süredir Discovery, her platformda herkes için en iyi video içeriği sunmak amacı ile en iyi ortaklarla çalıştı. Kendi direkt spor yayın hizmetimiz olan Eurosport Player’ın büyümesinde de şahit olduğumuz üzere, mobil ortamda sporun gücü bir başka. Olimpiyat Oyunları’nı, mobilde ilk defa deneyimleyecek izleyicilerle daha ulaşılabilir ve daha etkileşimli yapabilmek amacı ile mobil operatörlerle yeni ortaklıklar kurmak için heyecanlıyız” dedi.
Yorumlar