v:* {behavior:url(#default#VML);}
o:* {behavior:url(#default#VML);}
w:* {behavior:url(#default#VML);}
.shape {behavior:url(#default#VML);}
Normal
0
21
false
false
false
TR
X-NONE
X-NONE
MicrosoftInternetExplorer4
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Normal Tablo”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:”Times New Roman”;
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:”Times New Roman”;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
Digital Age dergisi Mayıs sayısında dijital teknolojilerin gelişmesiyle atağa geçen, yerini koruyan ve düşüşe geçen şirketleri yani “dijital evrimin oyuncuları”nı kapağına taşıyor.
Son yıllarda dijital teknolojilerin hızla ilerlemesiyle şirketlerin ve iş dünyasının evrimi de hızlandı. İnternet teknolojilerinin ve sosyal medyanın gün geçtikçe hayatımızda daha çok yer alması ve hem markalar hem tüketiciler tarafından çok daha bilinçi kullanılmaya başlanması ile sektörün tüm aktörleri bu dönüşüme ayak uydurma adına bir adaptasyon sürecine girdiler.
Bu süreç içerisinde vizyon, strateji, yenilik gibi açılardan doğru adımlar atan Apple, Google, Facebook, Amazon, Qualcomm, Pinterest, Instagram gibi şirketler tabiri caizse “dijitalle uçanlar” oldular. Değişime direnç göstermeyip adapte olmayı seçen Samsung, HP, IBM, Microsoft gibi devler pazardaki yerlerini muhafaza edenler oldular.
Zamanın dijital fenomenleri Alta Vista, Yahoo, Yonja, Kodak, Escort ise bugün pek çoğumuzun hatırlamadığı isimler. Digital Age derigisi mayıs sayısında “Dijital evrimin oyuncuları: Havada, karada, suda” kapak dosyasıyla dijital teknolojilerin gelişmesiyle atağa geçen, yerini koruyan ve düşüşe geçen şirketler ile bu şirketlerin geliştirdikleri doğru ya da yanlış stratejileri gözler önüne serecek.
Digital Age mayıs sayısı ayrıca gündem yaratacak dosya konuları ve özel röportajları ile yine dopdolu.
Bu ayın içeriğinden bazı konu başlıkları şöyle:
Dijital oyunlar pazarlama dünyasının iştahını kabartıyor
Sağlık sektörü geleceğe dijitalle hazırlanıyor
Türk sporunun dijitalle imtihanı
Türkiye için SoLoMo gerçeği
Tüketicinin kalbine giden yol tasarımdan geçiyor
İTÜ’den yeni hedef: Hidrojenle çalışan denizaltı
Terakki’nin gençleri çevre için yarışıyor
Bunun yanı sıra Scott Stratten, Brian Solis ve Tahsin Yılmaz ile yapılan özel söyleşilerimizin de yer aldığı Digital Age mayıs sayısını kaçırmayın!
Yorumlar