Skip to main content

Ocak 2013 sayısı gündem yaratacak dosya konularıyla yine dopdolu! 2013’e merhaba diyeceğimiz yılın ilk sayısında Digital Age kapak konusunda Türk Telekom’un yeni Genel Müdürü Tahsin Yılmaz yer alıyor. Digital Age…

Ocak 2013 sayısı gündem yaratacak dosya konularıyla yine dopdolu!
2013’e merhaba diyeceğimiz yılın ilk sayısında Digital Age kapak konusunda Türk Telekom’un yeni Genel Müdürü Tahsin Yılmaz yer alıyor. Digital Age Ocak sayısı için özel verdiği röportajda Yılmaz ile Türk Telekom’un yoğun gündeminde olan birçok konu hakkında ve gelecekteki planlarından bahsetti. 
Bu sene fiber konusuna ağırlık veren Türk Telekom’un bir sonraki planında akıllı evleri ve şehirleri de fiber altyapı projesine dahil etme bulunuyor. Fiber altyapının sadece bir başlangıcı olduğu dijital dönüşümün altını çizen Yılmaz, dijital planlarında ayrıca bir arama motoru projesi olduğunu söyledi. Türkiye’nin öncü iletişim ve yakınsama teknolojileri şirketi Türk Telekom’un değişim süreci, bulut, FATİH Projesi, sabit hatlar başta olmak üzere Tahsin Yılmaz ile tüm merak edilenleri Digital Age Ocak sayısında yer alan röportajda bulabilirsiniz. 


Sosyal medya-borsa ilişkisi
Digital Age Ocak sayısının bir başka önemli dosyası da Socialbakers ile ortaklaşa gerçekleştirilen sosyal medya – borsa ilişkisini inceleyen araştırma. IMKB 100’de yer alan ve sosyal medyada başarılı markaların 2012 yılındaki hisse getirilerini, sosyal medya verileri ile karşılaştırma sonucunda elde edilen verilerde merak edilenler gün yüzüne çıktı.
Firmaların sosyal medyadaki popülaritesi ile hisse senedi fiyatları arasında nasıl bir ilişki olduğu ve markaların Facebook’taki fan sayıları ve tüketicileriyle aralarındaki etkileşim gücü ile IMKB’deki seyir grafikleri arasındaki ilişkinin ne kadar paralel olduğu ile ilgili önemli soruların yanıtlarını bu araştırmada bulabilirsiniz. 
Ocak 2013’te yer alan diğer konu başlıkları arasında;

‘0-1’in sanatı: Yeni medya sanatı’, erkek bakım ürünleri markalarının dijital medya uygulamalarına yer veren ‘Erkek bakımına dijital ayar’, TV ve radyoların internet ve mobilde yer alan projeleri, ‘Twitter 101’ ile Twitter’da ses getiren kampanyalar yapmanın püf noktaları ve tarım sektöründe dijital uygulamalar bulunuyor. 
Ocak sayısında ayrıca; bu aydan itibaren ‘bir ünlü, bir ajans’ dosyası dergide kendine özel bir yer edinecek. Bu yeni sayfalarda, sosyal medya üzerindeki çalışmaları için bir ajansla çalışan bir ünlü ve ajansı ile yapılan röportajlar yer alacak. Yeni yılın ilk konuğu olarak milli basketbolcu Hidayet Türkoğlu ve ajans Youth Media’nın yer alacağı Digital Age Ocak sayısını kaçırmayın!