Dailymotion, global tanıtım programı kapsamında yeni platformunun lansmanını ABD’den sonra Türkiye’de de gerçekleştirdi. Yeni platform, güvenilir yayıncılardan kendi kişisel zevk ve ilgi alanlarına yönelik içerik arayan kullanıcılara kişiselleştirilmiş bir deneyim sunmaya odaklanıyor. Lansman ortakları arasında; Genius, Condé Nast Entertainment, Hearst Magazines Digital Media, Bloomberg Media, BBC News, VICE, Billboard/The Hollywood Reporter, FOX Deportes gibi yayıncılar yer alıyor.
Şu sırada Türkiye ve Orta Doğu’da da iOS (Apple Store) ve Android (Google Play) platformlarda yer alan Dailymotion mobil uygulaması ve masaüstü kullanıma hazır durumda.
Yeni Dailymotion platformuyla gelen özelliklerden bazıları:
• Yukarıdan aşağı sıralanmış “Haberler”, “Spor”, “Müzik” ve “Eğlence”den oluşan dört ana başlıkta en ilgi çekici video içeriğini sunmaya odaklanan bir yapı: Bu yapı ile, hem mobil uygulama hem de masaüstünde, aralarında konserler, spor müsabakaları, son dakika haberleri gibi daha pek çok canlı etkinliğin de yer aldığı, dünyanın en iyi içerik üreticilerinden ve yayıncılarından gelen premium içeriğe öncelik veriliyor.
• İçerik keşfini ve kişiselleştirilmiş önerileri farklı başlıklar altında vermek üzere yeniden tasarlanan kullanıcı arayüzü:
Senin için: Kullanıcıların, kendi zevklerine ve ilgi alanlarına göre önerilen videolara erişebilecekleri kişiselleştirilmiş günlük liste.
Keşfet: Kullanıcıların popüler kanalları, konuları ve trendleri keşfedecekleri bölüm.
Popüler konular: Son dakika haberleri, kültürel etkinlikler ve eğlence dünyasından en yeni gelişmeleri içeren gerçek zamanlı “trending topic” listesi.
Kitaplık: Abonelikler, çalma listeleri ve videolar gibi favori içeriklerin saklanabileceği ve istendiğinde izlenebileceği bir alan. Burada kullanıcılar içeriği sonradan, hatta çevrimdışıyken bile izleyebilirler.
• İçerik önerilerini ve video akışını olabilecek en konforlu hale getirmek için tasarlanmış yepyeni bir HTML5 video oynatıcı ve arama algoritması.
Yorumlar