Basılı reklam, çocukların online aramalarda rahatsız edici görüntülerle karşılaşmasına ışık tutuyor.
Online ve basılı olarak yer verilen kampanya, çocukların güvenliği için kâr amacı gütmeyen kuruluş ‘Innocence in Danger’ için düzenlendi.
Basılı ilânlarda her biri korku dolu şekilde ağızları açılmış çocuklar bulunuyor. Burada rahatsız edici olansa çocukların üç ağzı olması, biri olması gereken yerde; diğer ikisi gözlerin yerini almış durumda.
Publicis Frankfurt tarafından oluşturulan reklam, çocukların herhangi bir sınırlama olmadan internete girmesine izin veren ebeveynlerin dikkatini çekmeyi hedefliyor.
Gözlerin yerine ağızların yer alması, tasarımda ilk kez kullanılmıyor. 2012 yılında St. Patrick günü töreni için yapılan ‘İrlandalı gözler’ (Irish eyes) reklamı aynı aracı kullanan reklamlardan biriydi.
Kaynak: Adweek
Yorumlar