Giyilebilir cihaza dönüşen reklam, Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nde üçüncü yılını dolduran mobil kategorisinde kazanan oldu.
Büyük ödül Nivea’nın ‘Sun Block’ reklamını oluşturan FCB Brasil’e gitti.
Reklam ne hakkında?
Nivea Sun’ın Brezilya pazarı için akıllı çözümü bileziğe dönüşen şeriti dâhil eden dergi reklamı formunda sunuluyor. Neme dayanıklı materyalden yapılmış bilezik, çocukların bileklerine takılıyor.
Nivea Protégé uygulaması bilezikle bağlantı kuruyor ve uygulamada çocuğunuzun gidebileceği uzaklığı ayarlayabiliyorsunuz. Böylelikle belirlediğiniz uzaklığı geçince alarm sizi uyarıyor.
Basılı reklam, Rio de Janeiro’nun plajları yakınında yaşayan genç annelere ulaşan dergiler içinde yer alıyor.
Neden kazandı?
Çalışmanın jürinin dikkatini çektiğini belirten Jüri Başkanı ve Pereira & O’Del’in Kreatif Grup Başkanı Jamie Robinson, büyük ödülü kazanan iş hakkında doğru mecranın doğru kullanılmasının, doğru zaman ve yerde doğru marka mesajını ulaştırmanın mükemmel birlikteliği ifadesini kullandı.
Robinson, dünyanın en eski mecralarının kullanımının bu çalışmada harika bir şekilde dengelendiğini de sözlerine ekledi.
Kaynak: Ad Age
Yorumlar