Bu yıl, markalar dünyasındaki kırılma noktalarını ve C-level yöneticilerin önceliklerini ele almak amacıyla CMO Future Business Symposium adını alan buluşmanın programı açıklandı.
18-21 Nisan tarihlerinde İzmir’de Club Marvy’de gerçekleşecek olan buluşmanın teması “Kritik: Sınırları Yeniden Düşünmek”. 2024’e dair öngörülerin ve stratejilerin ele alınacağı, 2023 öğretilerinin analiz edileceği etkinliğin bu yılki temasının ardında, özellikle 2024’ün kaosları arasında doğru yol alabilmek için bağlamı belirlemenin ve sınırları yeniden ve net olarak çizmenin önemi yatıyor.
CMO Future Business Symposium’un Eski FBI Ajanı Kyle Vowinkel, Pazarlama ve İnovasyon Uzmanı Prof. Dr. Oğuz. A. Acar, rekortmen Dağcı ve Pazarlama Profesörü Gülnur Tumbat, Pazarlama Mizahı Ustası Tom Fishburne, Bilimkurgu Yazarı Afşin Kum, Araştırmacı ve Yazar Bekir Ağırdır, Levent Erden gibi önemli isimlerin yer alacağı oturumlarla dolu programı açıklandı.
CMO Future Business Symposium hakkında detaylı bilgiye ve etkinlik programına buradan ulaşabilirsiniz.
Yorumlar