60’ıncı Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nin Siber kategorisinin ödülleri dağıtıldı. Kategorinin kazananları ise Intel/ Toshiba ve Oreo oldu
Bu seneki Cannes ödüllerinde Siber aslanlarını Intel ve Toshiba’nın ‘The Beauty Inside’ ve Draftfcb’nin ‘Oreo Daily Twist’ çalışması aldı.
Jüri Başkanı Bob Greenberg, ‘The Beauty Inside’ çalışmasında hikâye anlatımının Intel Inside ile yakaladığı uyumun dikkatleri çektiği yorumunu paylaştı.
Facebook’ta yayımlanan bir sosyal film olan The Beauty Inside’ta ana karakter her gün farklı biri olarak güne başlıyor. Çalışmanın içeriği projeye katılım sağladı ve çalışmayı 70 milyon kişi izleyerek, marka için etkileyici sonuçlar ortaya çıkardı.
Oreo’nun yaratıcı çalışmasında ise güçlü bir konsept görülüyor.
Kampanyada Oreo bisküvileriyle 100 gün içinde 100 yaratıcı çalışma üretildi. Buna göre; tarihsel yıldönümleri veya güncel olaylar tasarımlara taşınıyor. Dijital dünyanın, pop kültürünün önemli bir parçası olan görseller günlük konuşmalarda yerini aldı.
Yorumlar