Çalışma verimliliğini artırmak için akıllı uygulamaları olan akıllı telefonlar bu konuda size yardımcı olabilir.
Mobil uygulama devrimi sayesinde günlük hayatın stresini azaltmak adına yüzlerce uygulama yayınlandı. Mashable, bu uygulamalardan 10 tanesini seçip bir liste oluşturdu. Şimdi bu listeye bir göz atalım.
Listede yer alan uygulamalar, günlük rutine bir hareketlilik getirerek; daha organize olmaya davet ediyor.
1.Wunderlist
Ücretsiz bir uygulama olan Wunderlist, günlük işlerinizde organize olmanıza yardımcı oluyor. Bulut tabanlı çalışan bu uygulamada liste oluşturmanın yanında, not alınabiliyor ve etkinlikler paylaşılabiliyor.
2.Pratik tarama
Nifty uygulaması ile her tür belge PDF dosyası olarak taranabiliyor. El yazısı notları veya ofis dışında görülen şeyler için harika bir yol.
3. Bulut depolama uygulamaları
Bulut tabanlı uygulamalar, farklı şekillerde kullanılabiliyor. Mobil uygulama olarak da yer alan bulut tabanlı uygulamalardan popüler olanları; SkyDrive, Dropbox ve Google Drive.
4. Evernote
Çalışanlara yardımcı olabilecek uygulama yelpazesinden bir başka popüler uygulama da Evernote. Kendi kişisel notlarınıza birtakım cihazlar arasında ulaşmanızı sağlayan uygulama ayrıca, ses kayıtları ve fotoğraf paylaşımlarıyla da uyumlu.
5. Glassboard
Glassboard, ekipler için bir sosyal ağ gibi çalışıyor. Gizliliğini koruyan bu uygulamada üyeler fotoğraflar, videolar, notlar, dosyalar ve konumlarını paylaşabiliyor.
6. Asana
Ekip üyelerinin aynı sayfada yer almalarını sağlayan bir başka yol da Asana uygulaması. Bu uygulama ile, ekipler paylaşılan görevlerin listesini oluşturabilir. Ayrıca mobil uygulama listeyi yeniden düzenleme imkânını veriyor.
7. Adobe Edge Connect
Bu uygulama mesleğe özgü bir uygulama olup; web tasarımcılarına cep telefonu ve tabletler gibi farklı cihazlar üzerinde kendi işlerinin ön izlemesini yapma imkânı veriyor. Kullanışlı fonksiyonlarının arasında, yazılımcıların kendi HTML ve CSS ayarlarını değiştirebilmesi yer alıyor.
8.Mint
Mint, kişisel mali hesapları izlemek için kullanılan bir uygulama.
Özellikle serbest (freelancer) çalışanlar için oldukça kullanışlı olan bu uygulamada, iade amaçlı olan işletme giderleri ve vergi zamanında gelen kesintiler gibi listelemeler yapılabiliyor.
9.LogMeIn
LogMeIn, akıllı telefonunuzdan bilgisayarınızın masaüstüne erişim sağlayan mobil uygulamaları sunuyor. Belgeleri görüntülemenin yanında, yeni uygulamalar da oluşturabilirsiniz. Uygulamanın Android cihazlar için ücretsiz bir versiyonu bulunmayıp, 30 dolardan satışa sunuluyor.
10. Square
Küçük işletme sahipleri için olan Square uygulaması, mobil ödemeleri kabul etmek için uygun bir yol olarak görülebilir. Küçük bir eklenti ile, müşteriler, kendi bankamatik veya kredi kartlarını kullanabilir ve telefon ekranı üzerinden işlemi tamamlayabilir. Sonrasında uygulama, alıcının telefonuna makbuz bilgisi gönderiyor.
Yorumlar