Skip to main content

Brand Week Istanbul yeni reklam filmiyle sınırları aşanlara sesleniyor.

Lord Kelvin, Horace Rackham, Dick Rowe ve Thomas J. Watson’ın buluştuğu ortak payda ne olabilir? Doğru yanıt, insanoğlunun sınırları aşma kabiliyeti konusunda son derece yetersiz bir öngörü.

Uçakları, otomobilleri, dünyayı kasıp kavuran bir müzik grubunu ve neredeyse yaşadığımız çağın adını koyan bilgisayarların gelişimini öngöremeyen bu isimler bu yıl altıncı kez gerçekleşecek Brand Week Istanbul için Öykü Dialogue International’ın hazırladığı reklam filminde bir araya geliyor.

5-9 Kasım tarihlerinde Zorlu PSM’de, Sınır Tanımayan Fikirler temasıyla gerçekleşecek EMEA bölgesinin en büyük iş ve markalar dünyası buluşması Brand Week Istanbul, bu yıl da birbirinden kıymetli konuşmacı, workshop ve seminerlere ev sahipliği yapacak.

Brand Week Istanbul’a dair tüm detaylara Brandweekistanbul.com adresinden ulaşabilirsiniz.

KÜNYE

  • Reklamveren: Kapital Medya
  • Reklamveren Temsilcisi: Birce Güler
  • Reklam Ajansı: Öykü / Dialogue International
  • Kreatif Direktör: Özer Özbey
  • Kreatif Ekip: Ruhi Topçuoğlu, Hatice Özbaş, Soner Ugan
  • Müşteri İlişkileri: Mutlu Çağ
  • Yapımevi: Lunapark
  • Yönetmen: Bahar Ünsal
  • Editör: Efra Mehani