Skip to main content

Pazarlama ve iletişim endüstrisindeki dünyanın en yaratıcı isimlerini buluşturan Brand Week Istanbul 2016, Lütfi Kırdar Kongre Merkezi’ndeki macerasına Marketing Day ile devam ediyor

7 Kasım’da Marka İkonları Yürüyüşü’yle başlayan Brand Week Istanbul 2016, sektöre dair tüm sorun, fırsat ve beklentilerin paylaşıldığı SALT Galata’da gerçekleşen iki günlük Warm-Up oturumlarıyla ısınma turlarını tamamladı. BWI 2016 Lütfi Kırdar Kongre Merkezi’ndeki macerasına Marketing Day ile devam ediyor.

Networking buluşmalarıyla başlayacak günde Vodafone Türkiye, Marka ve Strateji Bölüm Başkanı Ebru Özgüç’ün ardından Vivaldi Group Kurucu ve CEO’su Dr. Erich Joachimsthaler, WestJet Pazarlama İletişiminden Sorumlu Başkan Yardımcısı Richard Bartrem ve Think Neuro CEO’su – NMSBA Türkiye Başkanı Dr. Yener Girişken markaların ve izleyicilerin karşısında olacaklar.

Etkinlik detayları için MediaCat sosyal medya hesaplarını ya da desteklenen sosyal ağlarda #BrandWeek2016 etiketini takip edebilirsiniz.

Spor Etkisi

Marketing Day’in en ilgi çekici oturumlarından biri olan Spor Etkisi, Sportsnet Group Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Gülüm, TEB Genel Müdürü Ümit Leblebici, Milli Jimnastikçi Tutya Yılmaz ve Beşiktaş Futbol Takımı Teknik Direktörü Şenol Güneş’i bir araya getiriyor.

Büyük markalara hayat veren küçük fikirler

Küçük fikirlerden doğan büyük markaların varoluş maceralarını anlatmak üzere Brand Week Istanbul 2016 sahnesinde yerini alacak Catherine Kaputa’nın yanı sıra, izleyiciler, gün boyunca Prof. Neurohm Kurucusu Dr. Rafal Ohme, SapientNitro Kurucusu Darren McColl ve yazar Doc Searls gibi isimlerden markalara ve müşterilere dair kıymetli hayat ve iş tecrübeleri dinleyecekler.

Fark yaratan kadınlar sahnede

women to watch

Brand Week Istanbul 2016 Marketing Day 2016’nın fark yaratan kadınlarının açıklanması ve ödüllerini almasının ardından gerçekleştirilecek Women to Watch Party ile son bulacak.

Brand Week Marketing Day detaylı programını aşağıdan görebilirsiniz…
(Büyütmek için üzerine tıklayabilirsiniz)

3.