Skip to main content

Bu yıl altıncı kez düzenlenen dünyanın ve Türkiye’nin önde gelen pazarlama, iletişim ve yaratıcılık liderlerinin buluşma noktası Brand Week Istanbul için geri sayım başladı.

Türkiye’nin iş ve markalar dünyasını, yaratıcı endüstrilerini, dünyanın en ilham verici isim ve projeleriyle buluşturan Brand Week Istanbul’un altıncısı için geri sayımda sona geliniyor. Brand Week Istanbul, bu sene 5-9 Kasım 2018 tarihleri arasında Zorlu PSM’de düzenleniyor. Her yıl farklı bir temayla hayata geçirilen etkinlik, bu yıl “Sınır Tanımayan Fikirler” temasıysa binlerce katılımcı için kapılarını açacak.

Brand Week Istanbul, 7-8 ve 9 Kasım tarihlerinde yapılacak seminerlerle konusunda uzman isimleri katılımcılarla buluşturacak. Kriz dönemlerinde pazarlamadan doğru veri stratejisi için yapılması gerekenlere; Türk toplumunun son 10 yılda yaşadığı dönüşümün ardındaki dinamiklerden müşteri yolculuğu haritalamasına uzanan bir yelpazede gerçekleşecek seminer programını aşağıda bulabilir, Brand Week Istanbul 2018’in tüm konuşmacıları ve etkinlik hakkındaki detaylar için Brandweekistanbul.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

7 Kasım Çarşamba

Büyüme Her CEO’nun Hedefi. İşte Büyümenin Bu Kadar Zor Olmasının ASIL Nedeni!
Lerzan Aksoy – Fordham Üniversitesi / Pazarlama Profesörü, Yazar
Timothy Keiningham – St. John’s Üniversitesi / Pazarlama Profesörü, Yazar

Küllerinden Yeniden Doğanlar: Ekonomik Krizden Güçlenerek Çıkmak
Maarten J. Gijsenberg – Groningen Üniversitesi / Pazarlama Profesörü

Biraz Cesaret: Kriz Tarihinden Pazarlama Dersleri
Moderatör: Nükhet Vardar: Elizi İletişim Danışmanlığı /Kurucu Ortak, Akademisyen
Alper Eroğlu – Unilever / Unilever Türkiye, Güzellik ve Kişisel Bakım Kategorisinden Sorumlu Pazarlama Direktörü
Aylin Kosova Bilgin – Coca-Cola, Orta Asya ve Kafkasya Bölgesi Entegre Pazarlama İletişimi Direktörü

Ekonomik Durgunluk Dönemlerinde Tüketici Davranışları
Yasemin Özen Gürelli – Ipsos / Chief Client Officer

Etkili Pazarlamayı Dijital Çağa Uyarlamak
Les Binet – adam&eve DDB / Head of Effectiveness

Dünyanın En İyi Pazarlama Kampanyalarından Dersler
Imaad Ahmed – WARC / Pazarlama Direktörü

Bildiğimiz Tüketicinin Sonu: Veriden Anlamlı İçgörüler Çıkarma Sanatı
Mathieu Trepanier – Tsquared Insights, CEO & Kurucu Ortak

Precision Marketing
Domitille Doat – Danone Group Global CDO

Doğru Veri Stratejisi Nasıl Olmalı?
Verity Gill – Facebook / Marketing Science Agency Lead (EMEA)

8 Kasım Perşembe

Cinsiyetçi Kalıplar: Böyle Gelmiş Böyle Gitmeyecek
Demet İkiler – GroupM Türkiye CEO’su & WPP Ülke Müdürü
Kamuran Uçar – Unilever Türkiye, Ev ve Kişisel Bakım Kategorileri Başkan Yardımcısı, Yönetim Kurulu Üyesi
Mustafa Seçkin – Unilever Türkiye, Dondurma,İçecek ve Gıda Kategorilerinden Sorumlu Başkan Yardımcısı ve Yönetim Kurulu Üyesi

Dünden Bugüne Türkiye: Bir Toplum Hikâyesi
Matteo Rinaldi – Garrison Group / Ortak & Bölge Direktörü

İnek Şaban’ın İntikamı: Recep İvedik
Tayfun Atay – Sosyal Antropoloji Profesörü, Yazar

Ne Kadar Hissedersen O Kadar Satın Alırsın: Duygusal Reklamlar Markaları Nasıl Büyütür?
Mark Johnson – System1 Avrupa Genel Müdürü

Dünyanın En Yaratıcı Kampanyalarından Dersler
Imaad Ahmed – WARC / Pazarlama Direktörü

Temas Noktalarından Güven Noktalarına
Thomas Müller – Fjord EALA Genel Müdürü

Yaratıcı Bir Teknoloji İçin Tasarım ve Mühendisliğin Düeti
Kyoko Yonezawa – Dentsu Inc. / Creative Technologist

İşinizi Dönüştüren ve Kültürü Şekillendiren Bağlantılı Markalar Nasıl Yaratılır?
Lucio Rufo – R/GA Londra / ECD

Hiyerarşiye Veda: Demokratik Yaratıcılık ve Bir İsveç Örneği
Paul Eneroth – Forsman&Bodenfors / Creative Colleague

9 Kasım Cuma

Müşteri Yolculuğu Haritalaması ile Tasarım ve İş Stratejisini Bağdaştırmak
Gianluca Brugnoli – McKinsey Digital / Deneyim Tasarımı Yönetici Direktörü

Kültür, Topluluklar ve İletişimin Yeni Çağı
Weera Saad – Facebook / MEA Bölgesi Creative Shop Direktörü

Dönüşümü Tetikleyen Anlar: Müşteri Karar Yolculuğunu Anlamak
Jonathan Dodd – Geometry Global / Global CSO

E-spor: Niş Bir Alandan Ana Akıma
Misha Sher – MediaCom / Spor ve Eğlenceden Sorumlu Dünya Başkan Yardımcısı

Karar Fabrikası: Satınalma Davranışını Etkileyen Düşünce Hataları
Richard Shotton: Manning Gottlieb OMD, Davranış Bilimleri Başkanı ve “The Choice Factory” Kitabının Yazarı

Mickey’yi Mickey Yapan Her Şey!
Eric Goldberg – Walt Disney / Animasyon Sanatçısı

Omnichannel Perakende: Çevrimiçi ve Çevrimdışı Dünyayı Birbirine Bağlamak
Mehmet Keteloğlu – Google Türkiye / Sektör Lideri

Turkish Airlines Inspiration Hall, Master Hall ve Studio başta olmak üzere aynı anda birkaç salonda paralel olarak gerçekleşecek oturum, seminer ve atölyeye ev sahipliği yapacak etkinliğin kesinleşen programına buradan ulaşabilirsiniz.