Skip to main content

Brand Week Istanbul, 10’uncu yılında “Time To Reset” teması ile 5 sahnede izleyicileri ile buluşacak.

EMEA bölgesinin en büyük marka ve iş dünyası festivali olan ve bu yıl 10’uncusu düzenlenecek olarak Brand Week Istanbul, 7-11 Kasım tarihleri arasında Zorlu Performans Sanatları Merkezi’nde beş ayrı sahnede ilham verici oturumlara ev sahipliği yapacak.

Yaratıcı endüstrileri, markalar dünyasını, toplumu ve bireyi odağına alan Brand Week Istanbul, bu yıl “Time to Reset” teması ile yarına yönelik içgörüleri farklı disiplinlerden uzmanlarla masaya yatıracak.

Brand Week Istanbul’un ilham dolu oturumlarına ev sahipliği yapacak olan sahneler ise şunlar:

Inspiration Hall

Brand Week Istanbul’da ilham verici hikâyelerin ve kültür, toplum, ekonomi ve teknolojiye dair güncel trendlerin inceleneceği sahnesi Inspiration Hall, bu yıl kuantum fizikçisi Prof. Mete Atatüre, Türkiye’den çıkıp unicorn unvanı alan tek yazılım şirketi Insider’ın kurucusu Hande Çilingir, Captain Marvel başta olmak üzere birçok Hollywood filminin müziklerini besteleyen Pınar Toprak, tiyatro ve sinema dünyasının duayenlerinden Demet Akbağ ve yönetmen ve reklamcı Serdar Erener’i ağırlayacak.

Brands&Trends

Yeni teknolojilerin dönüştürdüğü alanlar, yakın gelecekte pazarlama dünyasını bekleyen çerezsiz iletişim, gayri merkezi yapılar ve tüketici davranışlarının geleceği gibi sektörü odağına alan konuların konuşulacağı Brands&Trends sahnesinde ise davranışbilimci Tara Austin, yaratıcı dürtü teorisinin mimarı Kev Chesters, Ogilvy Global Head of Influence Rahul Titus, eylem araştırmaları kürsüsünün kurucusu Prof. Oğuz Babüroğlu ile oturumlar gerçekleştirilecek.

World Stage

Pazarlama profesörü Koen Pauwels, “Somebody Else” isimli şarkısıyla tanınan bağımsız sanatçı Verite, yeni medya sanatçısı ve yönetmen Refik Anadol ve Walmart’ın baş ekonomisti Prof. John List’in yer alacağı World Stage’de ise globale yön veren ve uluslararası bir katılımcı kitlesini hedefleyen tüm başlıklar masaya yatırılacak.

Master Hall

Brand Week Istanbul’un, alanında uzman isimlerin ve uygulayıcıların ekonomiyi, ticareti, kültürü ve güncel politiği “reset”leyen üç kritik konuyu mercek altına alacakları Master Hall sahnesinde, 9 Kasım tarihinde Time To Influence başlığı altında marka toplulukları oluşturmaktan işitsel elemanların kısa içeriklerdeki işlevine, platformlar arasındaki rekabetin geleceğinden influencer marketing’in etkisinin ölçülmesine kadar yeni medyaya ve yeni medyada çığır açan aktörlere dair birçok konu tartışılacak.

MediaCat’in Ipsos ile birlikte bu sene 15’incisini düzenlediği Lovemarks etrafında kurgulanan, bağlılık-duygular-iletişim üçgeninde bireyin ve toplumun üretim ve tüketim eğilimleri, marka iletişiminin geleceği, sürdürülebilirlik projeleri ve samimiyet arasındaki ilişki, kısacası marka sadakatine dair her şey 10 Kasım’da sanatçılar, aktivistler, akademisyenler ve marka temsilcileriyle birlikte Master Hall’da yer alacak.

Master Hall, 11 Kasım’da ise izleyicileri Türk toplumunun ve siyasetinin panoramik görünümünü derinlemesine inceleyen bir dizi panelle buluşturacak. “Her Seçim Bir Başlangıçtır” başlığı altında bir gün boyunca Türkiye’nin 2023’teki en önemli gündemi olan seçim; ittifaklar ve olasılıklar, toplumsal kutuplaşmanın geleceği, yeniden inşa fırsatı ekseninde tartışılacak. Gazeteci Ruşen Çakır, Prof. Evren Balta, gazeteci ve yazar Levent Gültekin ve araştırmacı Bekir Ağırdır gibi isimler 11 Kasım’da Master Hall’da konuşacak isimlerden.

Time to Heal

Time to Heal sahnesinde ise Pharmatopia Eczacılarının Projesi kapsamında, sağlığın tüm yenilikçi metotları eczacı Adile Özdağ ve öğretmen Dilek Livaneli gibi isimlerle, bilimin ışığında iyileştirmeye ve iyiliğe açılan gündemlerle birlikte sektöre yeni perspektifler katacak.

Gündemi ve geleceği şekillendiren konu ve konuşmacılarının yanı sıra Brand Week Istanbul; Felis Ödülleri, Lovemarks Ödül Töreni, Fark Yaratan Kadınlar, Brand Academy Sertifika Programı, Portfolyo Buluşmaları ve özel networking toplantılarına ev sahipliği yapacak. Etkinlikte 10’uncu yıla özel sürprizler de katılımcıları bekliyor olacak.

7-11 Kasım tarihlerinde 10’uncusu gerçekleşecek olan Brand Week Istanbul’a dair her şeye buradan ulaşabilirsiniz.