İŞ DÜNYASI

DigitalAge | 06.04.2018 - 09:13

Branch Metrics Türkiye pazarına giriyor

Mobil uygulamaların büyümesi için çözümler sunan Branch Metrics, Türkiye pazarına giriyor.

Facebook
Twitter
Linkedin
+

Mobil uygulamaların büyümesi ve iyi  bir kullanıcı deneyimi sunması için deep linking ve attribution çözümler sunan Branch Metrics, Nisan ayı itibarıyla Türkiye pazarına giriş yapıyor.

2014 yılında Alex Austin, Mada Seghete, Mike Molinet, and Dmitri Gaskin tarafından Palo Alto’da kurulan Branch, 500 milyon dolarlık değerlemeye sahip. Şu anda tüm dünyada 30.000’den fazla uygulamada kullanılan Branch’ın müşterileri arasında Amazon, Twitter, Pinterest, AirBnB, Tinder ve Starbucks gibi büyük firmalar da yer alıyor. Bugüne kadar 4 milyardan fazla Branch link’i üretilmiş durumdave bu rakam saniyede 1.000 yeni link eklenecek şekilde hızla artıyor.

60 Milyon Dolarlık Series C yatırım turunun tamamlanması ile birlikte Branch’ın Rusya, Hindistan, Singapur, İngiltere ve Berlin’de de ofisleri bulunuyor.

Nisan ayı itibariyle ülkemize giriş yapan Branch Metrics, şu an için Trendyol, Dolap, Modanisa ve Hürriyet ile çalışıyor. Türkiye’nin Branch için oldukça önemli bir pazar olmasının temel nedeni ise yüksek akıllı telefon penetrasyonu. Hatırlatmak gerekirse ülkemizdeki akıllı telefon penetrasyonu yüzde 93 ile tüm Avrupa ülkelerinin üzerinde.

Branch Metrics, Türkiye’ye giriş yapması ile birlikte İstanbul ve Ankara‘da bu sene içinde yapacağı yapılanma ile  internet girişimlerinin mobil büyümelerini desteklemeyi ve kullanıcı deneyimini iyileştirmeyi hedefliyor.