Bankaların ortak platformu Bankalararası Kart Merkezi (BKM), finansal tüketicileri dolandırıcılara karşı daha dikkatli olmaları konusunda uyarmak üzere başarılı oyuncu Demet Evgar’la birlikte hayata geçirdiği “Palavra!” reklam kampanyasının devamı niteliğindeki ikinci reklam filmini izleyicilerle buluşturdu. Dolandırıcıların kullandığı yöntemlerin mizahi bir üslupla anlatıldığı kampanya kapsamında daha önce “Palavra”şarkısını seslendiren ve klibin başrolünde yer alan Demet Evgar, bu kez “Sana Ne!”şarkısını bilgi güvenliğine yönelik farkındalığı artırıcı sözlerle seslendiriyor.
“Önce kullanıcılar bilinçlenmeli”
BKM olarak bilgi güvenliğiyle ilgili akıllara takılan tüm soruların yanıtının bulunabilmesi için hayata geçirdikleri bilgiguvende.com‘
BKM olarak bilgi ve teknoloji çağında toplumu bilinçlendirme konusunda çok ciddi adımlar attıklarının altını çizen Canko, şunları söyledi: “Dolandırıcılık teşebbüslerinin yüksek olduğu sektörler de kullanıcıların güvenliğini sağlamaya yönelik uygulamalarını her geçen gün iyileştiriyor. Dolandırıcılıkla mücadelede Avrupa’dan 10, dünyadan ise 12 kat daha iyi durumdayız. Ülkemizdeki dolandırıcılığın yüzde 86 gibi büyük bir bölümünün sosyal mühendislik yöntemleriyle yani kullanıcıların duygularına hitap eden yöntemlerle yapıldığını söyleyebiliriz. Bu sonuç, dolandırıcılığa karşı tedbir alma konusunda en büyük işin kullanıcılara düştüğünü gösteriyor. BKM olarak www.bilgiguvende.com say
Yorumlar