Skip to main content

Bepanthol’ün kampanyası, TikTok Türkiye’de 2020 yılının en çok görüntülenen markalı challenge’ı olarak rekor kırdı.

Bepanthol’ün TikTok’ta gerçekleştirdiği #HerGünYenilen challenge’ı, ilk haftasında 2 milyarın üstünde görüntülenerek Türkiye’de 2020 yılının en çok kullanılan markalı hashtag‘ı oldu. Kampanya, ilk iki ayda 9 milyarın üstünde hashtag görüntülenmesi ve markanın challenge sayfasına 7 milyondan fazla yönlendirme aldı.

Ellerimizin bakımını ve önemini vurgulamayı amaçlayan Bepanthol’ün #HerGünYenilen kampanyası kapsamında “Eller Eller” şarkısı yeniden yorumlanmıştı. Marka mesajları ve sloganını içeren şarkı için rap müzik ritmiyle kurgulanan özgün bir el dansı koreografisi hazırlanarak TikTok challenge’ına konu edilmişti.