Dijital yaratıcı ajans Work Club, Ballantine’s ile birlikte gerçekleştirdiği kısa filmi yayınladı. “Leave an Impression” (Bir izlenim bırak) marka kampanyası, dünyanın ilk programlanabilir tişörtünün maceralarını ekrana taşıyor.
80’lerden ilham alan kısa film, prodüksiyon şirketi Somesuch & Co’dan Kim Gehrig’in yönetmenliğinde gerçekleşti. Beş dakika süren kısa filmde, görüntüler, zamanlama olarak öncesi ve sonrası olarak ekrana geliyor. Bir akşam dışarı çıkan iki arkadaş, sırayla giydikleri tişörtün başına neler geldiğine dair açıklama yapıyor.
‘Dünyanın ilk programlanabilir tişörtü’ videosu iki hafta içinde Youtube’ta 40 bin kez görüntülendi.
Amaç, dünyanın ilk ticari amaçlı dijital tişörtünü yaratmak
Work Club’ın Yaratıcı Ortağı Ben Mooge açıklıyor: “Biz bunun gibi şeylerle ilgili hayal kurardık. Seksenlerin filmleri bize hoverboard’ları ve tuhaf bilimin gerçekleşeceğine dair söz verdi ve şimdi tshirtOS burada.”
Yaratıcı bir çalışmanın ürünü olan ve kendini ifade etmeyi bir başka boyuta taşıyan tshirtOS, giyim markası CuteCircuit ortaklığında üretildi. Teknoloji, tişörtü mobil aplikasyon tarafından yürütülen sistem üzerinden internete bağlıyor. Şarkı paylaşımı, iTunes üzerinden kulaklıkla müzik dinleme ve dünyanın en küçük dijital makinasıyla fotoğraf çekme tişörtün diğer fonksiyonları arasında yer alıyor.
Projede asıl hedeflenen dünyanın ilk ticari amaçlı tişörtünü oluşturmak. Bir prototip olarak tshirtOS pahalı, fakat ne kadar ilgi olursa fiyat daha erişilebilir duruma gelir. Yeteri kadar kişi tarafından istenirse, tshirtOS üretimi gerçekleşecek ve satın alınabilir durumda olacak. tshirtOS için ilgi ve talep, bir kayıt formuyla tshirtOS.com adresinde görülebilir.
Ballantine’s Dijital Direktörü Rohan Nayee, “tshirtOS’yi dünyaya tanıttığımızdan beri, binlerce insan bu tişörtten edinmek istediğini söyledi. Siteye kayıtlı olmayanlar için, gidip filmi izlemelerini öneriyoruz.” şeklinde konuştu.
(Kaynak: LBB Online)
Yorumlar