AP, yeni gelir kaynağı olarak; Twitter üzerinden sponsorlu tweet’lere yer vermeyi seçti
AP (Associated Press), kendi resmi Twitter hesabını reklam platformu olarak kullanmaya başladı. Gelir elde etmenin yeni yollarını arayan AP, kendi sponsoru olarak Samsung’u seçti.
Samsung Electronics, AP’nin Twitter hesabının ilk sponsoru oldu. Yaklaşık 1,5 milyon takipçisi olan ABD’li haber ajansı Twitter hesabında Güney Koreli teknoloji deviyle ilgili, kendi ilk sponsorlu tweet’ini attı.
AP’nin Twitter’da paylaştığı mesajında Las Vegas’taki Tüketici Elektroniği Fuarı’nda (Consumer Electronics) Samsung’un etkinliklerinin tanıtımını yaptı.
AP, kullandığı yeni uygulamada, sponsorlu tweet’leri için diğer haber tweet’lerinden ayırt edileceği bilgisini verip, Samsung ile yaptığı anlaşmanın finansal detaylarını belirtmedi.
Yüksek üretim maliyetini düşürmek adına, gazetelerden televizyonlara medya kuruluşlarının gelir kaynaklarından olan reklam alanına bir yenisi eklenmiş durumda. AP, bugüne dek çoğunlukla milyonlarca takipçisi bulunan ünlü pop yıldızları tarafından test edilen Twitter üzerinde reklam paylaşımına yer veriyor.
Yorumlar