Garanti Bankası’nın hizmet yapısından, iş yapış şekline ve şubelerin tasarımına kadar her alanda yeni teknolojileri entegre ettiği proje ile tüm şubeler, “dijitalleşme” ekseninde, müşterilerin her türlü hizmeti tek bir noktadan, en hızlı ve kolay şekilde alacağı yenilikçi bir yapıya bürünüyor.
Garanti şubelerinin dijital dönüşüm konseptini, deneyim tasarımı ajansı I-AM geliştirdi. Proje kapsamında bugüne kadar 50’den fazla şube dönüşümü tamamlanırken, tüm şubelerin hızlı bir şekilde yeni yapıda hizmet vermesinin sağlanması hedefleniyor.
Garanti Bankası’yla yaklaşık 10 yıldır yürüttüğü tüm şube ve dijital dönüşüm süreçlerinde, farklı projelerde işbirliği yapan I-AM, şubelerin dijital dönüşüm konseptini “müşterilerin sıra beklerken bile şubeyle, bankayla, markayla etkileşim kurabilecekleri, bunu da bir yandan dijital araçlarla, diğer yandan bulundukları mekanın kendilerini iyi hissetmelerini sağlayacağı bir ortam oluşturulması” ana teması üzerine kurguladı.
Yeni servis modelinde gişe banko düzeni kaldırıldı. I-AM bu kapsamda, her müşterinin, tek noktadan oturarak hizmet alacağı ve çalışanın müşteri ihtiyaçlarına daha verimli yanıt vererek banka ürün ve hizmetleriyle ilgili de daha detaylı bilgilendirme yapabileceği bir tasarım kurgusu sundu. Müşteri masalarına entegre edilen ve hem fiziksel hem de dijital tasarımı I-AM tarafından gerçekleştirilen tablet ekranları ise bir yandan onay ekranı olarak kullanılırken, diğer yandan müşteriyi tanıyıp ona doğru içerikte reklam ve kampanyaların gösterildiği bir ekran olarak kurgulandı.
Yorumlar