Skip to main content

‘Çalışma ve Sosyal Güvenlik  İletişim Merkezi ALO 170’, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, SGK, İŞKUR, Türksat ve Turkcell Global Bilgi işbirliği ile Şanlıurfa’da da hizmet vermeye başladı.  ÇSGB, SGK ve…





























‘Çalışma ve Sosyal Güvenlik  İletişim Merkezi ALO 170’, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, SGK, İŞKUR, Türksat ve Turkcell Global Bilgi işbirliği ile Şanlıurfa’da da hizmet vermeye başladı. 
ÇSGB, SGK ve İŞKUR kurumlarının her türlü mevzuatına ilişkin çağrıların karşılandığı iletişim merkezinin 20 Şubat’ta gerçekleştirilen resmi açılışına Çalışma ve Soysal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik, Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanı Mehdi Eker, Şanlıurfa Valisi Celalettin Güvenç, SGK Başkanı Fatih Acar, SGK Hizmet Sunumu Genel Müdürü Adem Onar ile Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan katıldı.
‘ALO170 hak arama hattı’
Açılışta gerçekleştirdiği konuşmada Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik; “Açılışını gerçekleştirdiğimiz iletişim merkezimiz ALO 170 ile 200 kardeşimize iş imkanı sunuyoruz. Bu merkezde çalışma hayatı ile ilgili her konuya cevap veriyor, çözüm buluyoruz. ALO170 bize göre hak arama hattı. Vatandaşımızın sorunlarını çözdüğü önemli bir adres.” ifadesini kullandı.
‘Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi ALO 170’te 200 kişi görev yapıyor. Vatandaş Temsilcileri ALO 170 üzerinden ÇSGB, İŞKUR ve SGK kurumlarının yaklaşık 300 hizmeti ile ilgili gelen tüm çağrıları karşılıyor. 
Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi Alo 170, Karaman’da yüzde 51 engelli ve Şanlıurfa’da yüzde 60 kadın istihdamı sağlaması dolayısı ile Türkiye’nin en büyük Kamu Sosyal Sorumluluk projelerinden biri olarak gösteriliyor.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi ALO 170’e hayata geçtiği günden bu güne kadar, vatandaşlardan yaklaşık 5,5 milyonun üzerinde çağrı geldi.