GroupM Türkiye, Adform işbirliği ile Türkiye’nin gelmiş geçmiş en büyük DMP (veri yönetim platformu) yatırımına imza attı.
Adform ile GroupM Türkiye arasında gerçekleştirilen proje kapsamında, ajansın hizmet verdiği markalar, toplu anlaşmanın; insan kaynağı yatırımı yapmadan DMP (veri yönetim platformu) avantajlarından faydalanabilmek, kendi DMP (veri yönetim platformu)’sini almadan önce potansiyel faydalarını test edebilmek, 360 derece yerel destek almak ve tüm hizmetlerin dahil olduğu paket alternatifleri konusunda uzman veri yönetim ve aktivasyon ekibiyle çalışabilmek gibi avantajlarıyla bağımsız DMP hesaplarına kavuşacak ve GroupM Türkiye’den danışmanlık hizmeti alacak.
GroupM Türkiye, DMP (veri yönetim platformu) yatırımı sayesinde hizmet verdiği reklamverenlere kendilerine ait ve bağımsız hesaplar sağlayacak. Reklamveren markalar, istediklerinde sözleşmeyle hesap sahipliği alabilecek. İlk defa Türkiye pazarında gerçekleştirilen bu projenin, diğer pazarlara da emsal olması ve küresel yansıma getirmesi bekleniyor.
Türkiye’nin en büyük DMP (veri yönetim platformu) yatırımını gerçekleştiren GroupM Türkiye Data Ürün ve Servisleri Birim Yöneticisi Çayan Çetin, “GroupM olarak öncelikli görevimiz, müşterilerimize sadece mevcut konjonktürün getirdiği çözümlerle değil, aynı anda fark yaratacak ve maliyet avantajı sağlayacak katma değerli servisler sunmak. Ajans deneyimimizi DMP (veri yönetim platformu) ile birleştirerek, müşterilerimize en sağlıklı reklam hizmetini sağlıyoruz” dedi.
Anlaşmayı çerezsiz dijital reklamcılığın geleceği için büyük umut vadeden bir gelişme olarak yorumlayan Adform Türkiye Genel Müdürü ve MEA ve APAC Bölgeleri Satış Direktörü Cem Eroğlu, “Çerezlerin kalktığı bir dönemde DMP (veri yönetim platformu)’lerin ömrünün sorgulanmasına karşı, biz teknoloji oyuncularının ürettiği çözümler sayesinde mümkün olan bu anlaşma, arka planda süren kapsamlı teknik ve güvenlik araştırmalarının detaylı ve ispatlı bir başarısıdır. FLOW’un ID çözümüyle gerçekleştirdiği çerezlerin olmadığı dünyada hedefli reklamcılık testleri ve alınan başarılı sonuçlar bu anlaşmanın tamamlayıcı noktasıdır. ID çözümüne adapte olan lider markalar için hedefli reklamcılık günümüzden çok daha iyi bir şekilde devam edecek” dedi.
Yorumlar