2017 yılının ilk günü, Avrupa’daki Olimpiyat Oyunları’nın yeni ev sahibi olan Eurosport için önemli bir yolculuğun başlangıcını simgeliyor. Eurosport’un Olimpiyat Oyunları logosu, Avrupa’nın bir numaralı spor destinasyonu ve dünyanın en büyük spor etkinliği için yeni bir dönemin başlangıcını ifade ediyor.
Eurosport’un iki ikonik kimliğini ve olimpik halkları bir araya getiren logo, sportif mükemmelliğin ve dünya üzerindeki tüm sporcuların hayallerinin buluşması anlamını taşıyor.
Almanya’da gerçekleşen efsanevi ‘4 Hills’ FIS Kayakla Atlama Dünya Kupası’nın öncesinde logo, Eurosport Player, Eurosport.com ve Eurosport’un sosyal medya platformları ve naklen yayın aracılığıyla bugün tüm dünyada ekranlara geldi. Bu etkinlik, Eurosport ekranlarında yüzlerce saat canlı olarak yayınlanacak Kış Sporları Dünya Kupası ve Dünya Şampiyonası’nın bir parçası ve bu süreçte izleyiciler, sporcuların 2018 PyeongChang Kış Olimpiyatları’na giden yolculuğunun her adımını izleyebilecekler.
Açılış sırasında Eurosport, yeni Olimpiyat Oyunları filmini yayınladı: “Milyonlarca Yolculuk, Bir Hedef”. Film, iki sporcunun çocukluktan yarışlara kadarki tüm yolculuğunu, olimpik bir sporcu olma yolunda adanmışlığın getirdiği zorunlulukları ve üstesinden gelinen zorlukları gözler önüne seriyor.
Eurosport CEO’su Peter Hutton, “Eurosport, yıl boyunca kış ve yaz Olimpiyat sporlarını yayınlama geleneği ile gurur duymaktadır. Bu yolculuğa, Olimpiyat Oyunları’nın yeni en sahibi Eurosport ile devam etmekten dolayı çok mutluyuz.”
“Planlamalarımız devam ediyor, ayrıca Bernie Ross Olimpiyat Oyunları’nın yapımına liderlik edecek olması ile Eurosport’un 2018 Olimpiyat Oyunları’na ilk ev sahipliği için hazırlıklarımızda büyük ilerlemeler kaydettik” dedi.
2015 yılı Haziran ayında Uluslararası Olimpiyat Komitesi tarafından duyurulması ile Discovery Communications ve Eurosport, Avrupa’da 50 ülke ve bölgede* 2018’den 2024 yılına kadar Olimpiyat Oyunları’nın multimedya haklarını elinde bulunduruyor.
Yorumlar