Şimdiden dünya genelinde binden fazla organizasyon ve 100 binin üzerinde grup tarafından kullanılan Workplace ile ilgili bazı dikkat çekici bilgiler ise şu şekilde sıralanıyor:
- Hindistan, Norveç, ABD, Birleşik Krallık ve Fransa, Workplace’i en çok kullanan ilk 5 ülkeyi oluşturuyor.
- Workplace, Antarktika haricinde her kıtada kullanılıyor.
- Facebook, Workplace ile özellikle ofisleri olmayan ve masa başında çalışmayan insanlar için önemli bir boşluğu dolduruyor. Facebook Workplace’in mobil özelliği sayesinde perakende sektöründe çalışanlar, gemi mürettebatları ve baristalar gibi, daha önceden geleneksel iş yeri araçlarına erişimi olmayanlar da artık bu araçlara erişebiliyorlar.
Facebook’un Workplace için yaptığı güncellemeler ise şöyle:
- Rekabetçi Fiyatlandırma modeli: Bu kapsamda şirketler kullanıcı başına, kullandıkları kadar ödeme yapabilecekler. Fiyatlandırma, bin adet aktif kullanıcı için aylık 2 USD, bin bir – on bin arası aktif kullanıcı için aylık 2 USD ve on bin üzerinde aktif kullanıcı için aylık 1 USD şeklinde olacak.
- Yeni Özellikler: Workplace artık Çoklu Şirket Grupları (Multi-company Groups), Live, Tepkiler, Otomatik Çeviri, Video ve gruplar için sesli arama gibi özellikler de barındırıyor. Çoklu Şirket Grupları sayesinde farklı organizasyonların elemanları birlikte çalışabiliyor.
- Workplace Partner Program: Facebook, Workplace Partner Program kapsamında Deloitte ve Microsoft gibi şirketlerle işbirliği yaparak kullanıcıların Workplace deneyimini geliştirmeye odaklanıyor.
Workplace, şirketlerin Haber Akış ı, Gruplar, Chat ve Canlı Video gibi tanıdık Facebook araçlarını kullanarak birlikte daha rahat çalışmalarını sağlıyor. Workplace’in mobil öncelikli tasarlanması sayesinde insanlar dünyanın dört bir yanındaki iş arkadaşlarıyla birlikte çalışabiliyor.
Workplace’i kullanmak isteyen şirketler workplace.fb.com adresi üzerinden başvuru yapabiliyor.
Yorumlar