P9 ve P9 Plus’ın, satışa sunulmalarını takip eden ilk 6 hafta içinde Çin, Fransa, Finlandiya ve İngiltere’ye, 2,6 milyon adet sevkiyat gerçekleştirildi. Bu rakam aynı zamanda, Huawei P9’un P8’e göre %130 oranında daha yüksek bir satış başarısı elde ettiğine de işaret ediyor.
Bu göz alıcı sonuçlarla birlikte Huawei, küresel pazardaki payını %8,5 oranına yükseltti ve dünyanın ilk 3 akıllı telefon üreticisi arasındaki yerini daha da sağlamlaştırdı.
Huawei Tüketici Elektroniği Ürünleri İş Birimi CEO’su Richard Yu yaptığı açıklamada; “Huawei kusursuz tasarımdan ve teknolojik inovasyon odaklı ürünler ortaya koymaktan vazgeçmeyecektir. Huawei’nin en üst düzey ürünlerinden biri olan P9, küresel pazarda birçok kullanıcının daha önce hiç olmadığı kadar ilgisini çekmeyi başarmış bir ürün olarak teknoloji severlerle buluştu. Huawei P9 ve P9 Plus’ın dünya çapında gördüğü bu yoğun ilgi, ürünlerimizin artık tamamen evrensel bir konuma geldiğine de işaret etmektedir” dedi.
Huawei’nin Leica ile gerçekleştirdiği iş birliği ile ortaya çıkan P9 çift lensli kamerasıyla, son derece şık bir akıllı telefonla en güzel fotoğraf karelerinin elde edilmesi için tasarlandı. Huawei P9 akıllı telefon fotoğrafçılığını bir sonraki boyuta taşırken, kullanıcıların hem renkli hem de siyah beyaz çekimlerde en göz alıcı sonuçları almalarını sağlıyor.
Yorumlar