Facebook, halihazırda mobil uygulamalar için kullanılabilen Hedef Kitle Ağı’nın (Audience Network) artık dünya genelinde mobil siteleri de desteklediğini duyurdu. Bu gelişme sayesinde yayıncılara, mobil web trafiğini etkin bir şekilde gelire çevirebilmeleri adına kişi odaklı hedefleme ve reklam formatları sunuluyor. Bu sayede Facebook’taki 2,5 milyon reklamveren tek bir tıkla reklam kampanyalarını Facebook ve Instagram dışına taşıyarak mobil ekosistemdeki tüm insanlara ulaşabiliyor.
Söz konusu yeni özelliğin yayıncılara sunduğu avantajlar ise şöyle:
Doğal Reklam Formatları (Native Formats) ile mobil internetten gelir elde etme: Reklamverenler artık – Carousel reklamlar da dahil olmak üzere – doğal reklam formatlarını mobil siteler için de kullanabiliyor ve standart formatların doğal versiyonlarını oluşturabiliyor. (Doğal reklam formatları halihazırda Hedef Kitle Ağı’ndaki gösterimlerin %80’ini oluşturuyor ve standart banner formatlarının 7 katı daha iyi performans gösteriyor.)
Kolay entegrasyon: Yazılım Geliştirme Kiti (SDK) entegrasyonu gerekmediğinden yayıncılar onaylandıkları gün içerisinde reklam vermeye başlayabiliyor.
Yorumlar