Emojiler sadece gençlerin değil, duygularını ve düşüncelerini en doğru şekilde anlatmak isteyenlerin, özellikle markaların kitlelerle yakınlaşabilmesinin dili oldu. 2015 yılının yükselen trendi olan emojileri markalar, etkileşimi ve ürün farkındalığını artırmak için pazarlama çalışmalarında efektif olarak kullandı, kampanyalar düzenledi ve büyük oranda başarıya kavuştu.
İşte 2015 Yılının En İyi 10 Emoji Kampanyası
1. Domino’s Pizza Emoji
Domino’s Pizza son yılın trendi emojileri pazarlama kampanyası içinde kullanarak müşterilerinin ilgisini çekmeyi başardı. Müşteriler, pizza siparişi verebilmek için Domino’s’un Easy Order uygulamasında hesap açtıktan ve pizza tercihlerini belirttikten sonra tek bir pizza emojisini tweet atarak sipariş verebildi. Bu kadar basit ve eğlenceli bir uygulamayı tüketicilerle buluşturan Domino’s bu sayede taleplerini 4 kat arttırdı.
Yorumlar