Kuruluş amacı tarımın finansmanı olan Şekerbank’ın “Aile Çiftçiliği” reklam kampanyası kapsamında gerçekleştirilen “Tweet Köy” projesi, New York Festivals’in düzenlediği uluslararası finansal pazarlama ve reklam yarışması Midas Awards 2015’ten, 2 altın ve 1 gümüş ile döndü.
Şekerbank, “Aile Çiftçiliği” kampanyası kapsamında çiftçilere atfen yazılan 10 binin üzerindeki tweet’i köylere ulaştırdığı projesi ile dünyanın global ölçekteki tek finansal reklam ve pazarlama yarışması olan Midas Awards 2015’te Türkiye’den en çok ödül alan banka oldu.
Dünyanın global ölçekteki tek finansal reklam ve pazarlama yarışması olan Midas Awards 2015’in kazananları belli oldu. Ödüller, New York’ta düzenlenen törenle sahiplerini bulacak.
Reklam filmi ile tweet’ler gerçek sahiplerine ulaştı
Proje kapsamında, #senbırakıpgitmediye etiketiyle çiftçilere iletilen mesajların, gerçek sahiplerine doğrudan ulaştırılması fikrinden hareketle hazırlanan yeni reklam için Twitter mesajları tabelalara bastırılmış, köylerin en merkezi yerlerine, evlerin ya da çeşmelerin duvarlarına asılmıştı.
“Tweet Köy”e 11 ödül
Midas ödülleri ile birlikte “Tweet Köy”ün, 5’i yurt dışından olmak üzere aldığı ödüllerin toplamı da 11’e ulaştı.
Yorumlar