Markalarla yaratıcı beyinleri bir araya getirmeyi amaçlayan Young Creatives platformu, markaların içerik brief’lerini gizlilik sözleşmesi imzalamış yaratıcı gençlerle paylaşabilmelerini sağlıyor. Böylelikle markalar içerik ve fikir ihtiyaçlarını çok daha geniş bir havuzdan seçebiliyor. Genç yaratıcılar da gerçek brief’ler üzerinde çalışarak deneyim sahibi olmanın yanında kabul edilen fikirleri için telif ödemesi kazanıyor.
150 kişilik yaratıcı bir ekibe sahip Young Creatives’te, eBay modeli marka & yaratıcı puanlama sistemiyle platformu suistimal etmeye çalışanların önüne geçiliyor.
Bobiler ekibi, yaklaşık bir buçuk senedir Bobiler Kreator adı ile bu sistemi “native reklam içeriği” yaratmak için kullanıyor. Bunu daha kolay kullanılabilir, tüm marka ve yaratıcılara açık, online bir platforma taşıma amacını gütmeleriyle markaların “real time içerik” ve “fikir” konularında hizmet alabileceği bir yandan da gizliliği elden bırakmayan bir sisteme imza attılar.
Young Creatives bir süre beta aşamasında devam ederek; sınırlı sayıda markaya hizmet verecek. Young Creatives’e şuradan ulaşabilirsiniz.
Yorumlar