Akıllı telefon uygulamasında taksicilerle yolcuları buluşturan BiTaksi, Kurumsal İletişim Direktörlüğü görevine Serhat Karakaya’yı getirdi.
Karakaya; BiTaksi’deki görevi kapsamında; kurumsal iletişim stratejilerinin belirlenmesi, basın ilişkilerinin yürütülmesi ve kurumsal sorumluluk projeleri gibi alanlardan sorumlu olacak.
BiTaksi Kurumsal İletişim Direktörü Serhat Karakaya, Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Basın-Yayın Bölümü’nden mezun olduktan sonra Yeni Binyıl Gazetesi’nde çalışmaya başladı. 2002-2006 yılları arasında markalaşma stratejileri ve kurumsal yayıncılık alanında uzmanlaşan Karakaya; enerji, teknoloji, perakende sektörlerinde hizmet veren birçok firmaya kurumsal dergi ve yayınlar hazırladı.
Serhat Karakaya, BiTaksi’ye katılmadan önce uzun yıllar, Bersay İletişim Danışmanlığı ve Cohn&Wolfe PR bünyesinde; teknoloji, perakende, güvenlik, otomotiv, enerji, ilaç, inşaat gibi farklı sektörlerin lider kurumlarının basın danışmanlığı ve medya direktörlüğü görevini yürüttü.
Yorumlar