Mercedes, SUV segmentindeki GLA modeli için #GLApacked kampanyasını oluşturdu.
Lüks otomobil markası, Instagram paylaşımlarıyla yeni modelin tanıtımını yapmaları için etkili Instagram kullanıcılarından Theron Humphrey, Cubby Graham, Kyle Steed ve Brenton Clarke Little’ı ve Mercedes marka elçilerinden Rickie Fowler (profesyonel golfçu) ve Pei Ketron’u (seyahat fotoğrafçısı) ile birlikte çalışıyor.
Tanıtım için Mercedes, bu isimlerden ülke içinde bir yolculuğa çıkması için GLA modelini ödünç veriyor. Instagram kullanıcıları da kendi yolculuklarından kareler paylaşıyor.
Mercedes, tanıtım anlamında Instagram’ı ilk kez kullanmıyor. Geçtiğimiz yıl Temmuz – Eylül ayları arasında yeni uygun fiyatlı (araba fiyatı, 30 bin dolardan başlıyor) araba modeli CLA’nın tanıtımını yapmıştı. “Take the Wheel” adındaki kampanya, Instagram’da 87 milyon görüntüleme (impression) ve Instagram’ı etkili kullanan isimlerin katılımıyla kampanya 2 milyon beğeniye ulaştı.
Kaynak: Digiday
Yorumlar