17 ülkeden 106 işin finalist olarak belirlendiği listede, yarışma tarihinde ilk kez bir Türk yapımı da yer alıyor. ‘IAB Standard Mobile Rich Media Display’ kategorisinde mobilike ve OMD Türkiye’nin ortak projesi olan ‘Yeni Renault Clio’ reklamı finale kalan dört işten birisi oldu.
Mobil rich media reklamıyla, kullanıcının Yeni Clio’yu 360 derece döndürmesini sağlayan çalışma, otomobilin özelliklerini detaylı bir şekilde sunma imkanı buldu. Türkiye’de mobilde ilk defa uygulanan 360 derece araç tanıtımı, kullanıcıyı reklamla başarılı bir şekilde etkileşime geçirdi ve bu başarı sonuçlara da yansıdı. Aracın tabletin özelliklerini kullanarak birebir deneyimlenmesini sağlayan çalışma hedef kitlesine uygun olarak 13 farklı iPad dergi ve uygulama mecrasında yer aldı.
Yarışmanın sonuçları 24 Eylül’de New York’taki gala gecesinde açıklanacak.
Yorumlar