Avea’nın #aranıyor etiketiyle “Neden Avea inTouch2’ye sahip olmak istediğini şehrinle beraber tweet’le, şehrinde Avea inTouch 2’ye ilk sen sahip ol” sloganıyla başlattığı kampanyaya 81 ilden rekor katılım gerçekleşti.
Avea’nın Twitter üzerinden başlattığı ve kendi markası altında geliştirdiği ikinci akıllı telefonu ‘Avea inTouch 2’nin ilk sahiplerini aradığı yarışmaya tüm Türkiye genelinde rekor katılım oldu.
Avea’nın, “Neden Avea inTouch 2’ye sahip olmak istediğini şehrinle beraber tweet’le, şehrinde Avea inTouch 2’ye ilk sen sahip ol” sloganıyla başlattığı yarışma 14:00 – 22:00 saatleri arasında tam 18 milyonluk rekor erişime ulaşarak; 17 saat boyunca Türkiye Gündemi’nde yer aldı.
Yapılan kampanya kapsamında Avea mesajı 31,1 milyon kez görüntülenirken, 50 bini aşkın kişi #aranıyor etiketini kullanarak tweet attı ve 40 binden fazla kişi tweet’lerinde Avea inTouch 2’den övgüyle bahsetti.
Yorumlar