Skip to main content

Vodafone Türkiye, abonelerine 7 gün 24 saat tek bir numarayı arayarak ihtiyaç duydukları sağlık hizmetlerine her an her yerden erişebilme olanağını sunmayı hedefliyor. Vodafone Türkiye, çok sayıda sağlık kurumunun yer…

















Vodafone Türkiye, abonelerine 7 gün 24 saat tek bir numarayı arayarak ihtiyaç duydukları sağlık hizmetlerine her an her yerden erişebilme olanağını sunmayı hedefliyor.
Vodafone Türkiye, çok sayıda sağlık kurumunun yer alacağı mobil sağlık platformunu iş ortağı Artı Sağlık A.Ş. ile hayata geçiriyor. İlk adımı bugün atılan uygulamalar geliştirilerek tüm hizmetleri kapsayacak şekilde Nisan ayı itibari ile ‘Vodafone Cep Sağlık Platformu’ adıyla tüm Vodafone Türkiye abonelerine sunulacak.  
  
Vodafone Cep Sağlık Platformu kapsamında; ‘Hamilelik ve çocuk, sağlıklı beslenme, egzersiz, tansiyon kontrolu gibi sağlıklı yaşam bilgi servisleri’, ‘tıbbi ve psikolojik sağlık danışma hatları’, ‘anlaşmalı sağlık kurumlarında kullanılabilecek ve acil durum sağlık bilgilerini içeren avantajlı sağlık kartları’, ‘sağlık koçluğu ve kronik rahatsızlıkların takibi gibi kişisel sağlık yönetimi hizmetleri’ ve evde bakım, ambulans gibi tedavi ve tedavi sonrası hizmetleri içeren çok sayıda ürün ve hizmet Vodafone Türkiye abonelerinin erişimine sunulacak. 
‘Vodafone Cep Sağlık Platformu’ ismi ile hayata geçecek uygulamada, Vodafone Türkiye aboneleri 1120 kısa numarayı arayarak sağlık hizmetlerine ulaşabilecekler.