Coca-Cola, hayatın rutin temposunda gözümüzden kaçan; aslında yaşamdaki güzelliklerin, tam da bu gülümseten detaylar ve anlar olduğu inancıyla, yeni ve umut dolu bir interaktif projeye imza attı.
Coca-Cola, dünyanın birçok farklı noktasındaki güvenlik kameralarının çektiği; hırsızlar yerine kalp hırsızlarının, çılgın kahramanların ve her an hepimizi daha iyi bir dünyaya inandırmak için sebep yaratabilen insanların görüntülerinden oluşan bir reklam filmiyle, çok özel bir kampanya başlattı.
Dünyanın aslında inandığımız ve görebildiğimiz sürece, binbir farklı mutlu an ile bize göz kırptığını anlatan ve umudun her zaman yaşamımızın bir parçası olması gerektiğini vurgulayan kampanya, aynı zamanda markanın başlattığı interaktif bir proje olma özelliği taşıyor.
www.bimilyonneden.com/ üzerinden de takip edilebilen Coca-Cola’nın bu yeni interaktif kampanyası kapsamında, #bimilyonneden etiketi ile sosyal medya üzerinden paylaşılan her neden ve deneyim ile tam #bimilyonneden’e ulaşıldığında, bu nedenlerden oluşan bir sergiye verilecek ve bu nedenler 2013 senesinde Coca-Cola kutuları üzerinde yer alacak.
Yorumlar