İlk kez Google Glass aracılığı ile çekilen belgeselin gösterimi New York Moda Haftası’nda yapıldı. Kısa film, ünlü moda tasarımcısı Diane von Furstenberg’in perspektifinden çekildi.
Google Diane Von Furstenberg ile ekibi, New York Moda Haftası sırasında etkileyici bir podyum başlangıcı yaptı.
Tasarımcı, Mountain View firmasının Google Glass projesini kendi Google+ sayfasının yanı sıra YouTube üzerinden izlenebilecek S/S23 koleksiyonundaki bir kulis arkası çekimleri için kullanıyor.
Modeller şeker renginde olan kıyafetlerle uyumlu bin 500 dolarlık gözlüklerle podyumda yürürken onlar da süreci filmledi. DVF Through Glass kısa filmini izleyebilirsiniz.
Özellikleri
Objektif genişliği, video kodekleri ve görüntü sabitleyici özellikleri ile Google’ın yeni cihazı birinin başına takılmış iPhone kamerasından daha iyi çalışıyor.
Gözlükler, takan kişiye, metin gönderme, fotoğraf çekme ve yönlendirme verme ve alma imkânı tanıyor.
Oyun kurucusu tarafından bir Amerikan futbolunu (NFL oyununu) ya da baş solistin perspektifinden bir rock konserini izleyebilirsiniz.
“Kendimi tamamen özgür hissettim”
Tasarımcı “Kendimi tamamen özgür hissettim ve film çektiğimi ya da kayıtta olduğumun hiç farkında olmadım” şeklinde konuştu ve devam etti: “Bu nedenle, çok doğru ve samimi geliyor”
Glass teknoloijisi, paraşütçünün kafasına bir askı ile bağlanarak tanıtılmıştı. Son olarak daha derinlemesine deneyim için Glass, bir tasarımcıya verildi.
ABD merkezli News Corporation şirketinin Avustralyalı medya yöneticisi ve hissedarı Rupert Murdoch etkilendiğini belirtti.
(Kaynak: Fast Company)
Yorumlar