Yellow Medya Genel Müdürü Trevor Nadeau tarafından yazılan “Türkiye için Marka SoLoMo El Kitabı”, SoLoMo (Sosyal, Lokal ve Mobil) pazarlama trendlerini ve özellikle Türkiye’deki markalar için en uygun SoLoMo platformlarını ele alıyor.
Kitap, lokasyon bazlı etkileşim faaliyetlerini başarılı bir şekilde uygulamak için gerekli kilit noktaları açıklıyor. Kitapta, satış noktalarının adreslendirilmesi, isimlendirilmesi ve coğrafi konumlandırılması konularından, markaların sosyal, lokal ve mobil platformlarda yönetilmesine kadar pek çok bilgi yer alıyor.
“Türkiye’de mobil cihazların yaygın kullanımının yanı sıra özellikle Google’daki yerel aramalar ve foursquare’deki sosyal ağ etkinlikleri inanılmaz oranda artış göstermiş, markalara ait tüm satış noktalarının SoLoMo platformlarında doğru olarak yer alması zorunlu hale gelmiştir” diye konuşan Trevor Nadeau, sözlerine şöyle devam etti: “Marka satış noktanızın bir harita üzerinde işaretlenebilmesi, arama sonuçlarında bulunabilmesi ve yerel olarak etkileşimde bulunabilmesi için doğru bir coğrafi konumlandırmaya ve eksiksiz adres bilgilerine sahip olmak, bugünün yeni dijital pazarlama dinamiğinde kesinlikle kritik bir önem taşımaktadır.”
“Türkiye için Marka SoLoMo El Kitabı”, Türkiye’de yayınlanacak bir dizi bilgilendirme kitapçığının ilki olma özelliğini taşıyor. Küçük ve orta ölçekli işletmeler için kaleme alınan “Türkiye için KOBİ SoLoMo El Kitabı’nın” da çok yakında yayınlanması planlanıyor.
Ücretsiz olan “Türkiye için Marka SoLoMo El Kitabı”nı buradan indirebilirsiniz.
Yorumlar