EMEA bölgesinin en büyük markalar ve iş dünyası buluşması olan Brand Week Istanbul, bu yıl “Time To Reset” temasıyla izleyicileri ile buluşacak. Bu yıl 10’uncu yaşını kutlayan ve heyecanla beklenen etkinlik programı ile dikkat çekiyor.
Bloomberg HT yayınına konuk olan MediaCat Genel Yayın Yönetmeni Pelin Özkan’ın temasını ve programının detaylarını paylaştığı etkinlik, gündemi şekillendiren ve geleceği belirleyen konu ve konuşmacılarının yanı sıra Felis Ödülleri, Lovemarks Ödül Töreni, Fark Yaratan Kadınlar, Brand Academy Sertifika Programı, Creators Academy Sertifika Programı, Next Academy Sertifika Programı, Marka İkonları Yürüyüşü, Portfolyo Buluşmaları ve özel networking toplantılarına da ev sahipliği yapıyor.
Brand Week Istanbul, 9-10-11 Kasım tarihlerinde sunumlar, paneller, araştırma çıktıları ve tartışmalarla dünyanın farklı yerlerinden gelen yaratıcı liderleri ağırlayacak. Brand Week Istanbul’un programı her yıl olduğu gibi bu yıl da yine dopdolu.
Brand Week Istanbul’un 9 Kasım programı, Vala Avşar’ın web 3.0’ın dijital pazarlamanın geleceğine etkisi üzerine yapacağı sunumla başlayacak. Prof. Ufuk Akçiğit ile Faruk Eczacıbaşı’nın yetenek politikalarını ve beyin göçünü ele alacağı etkinlikte, İlber Ortaylı ve Mert Boysanoğlu kent yaşamı ve mimari arasındaki ilişkiyi aktaracak. Hande Çilingir, Brand Week Istanbul izleyicilerine yazılımın geleceğini ve unicorn olma macerasını anlatırken; Naoki Tanaka ise iletişimin geleceğinde yeni teknolojilerin oynadığı rolü interaktif bir sunumla aktaracak. Tara Austin, davranış bilimindeki yeni içgörüleri aktarırken; hikâye anlatıcılığı ve müzik arasındaki ilişkiyi, birçok Hollywood filminin müziklerini besteleyen Pınar Toprak anlatacak. Cenk Sidar, Rahul Titus, Pınar Deniz, Lucila Zambrona ve Andy Nairn de 9 Kasım’da Brand Week Istanbul sahnesinden izleyicilere seslenecek isimler arasında.
Türkiye’nin siyasi ve sosyolojik panoraması, Necati Özkan, Ruşen Çakır, Levent Gültekin, İsmail Saymaz, Hacer Foggo, Sidar Gedik, Faruk Acar, Prof. Özer Sencar ve Prof. Dr. Yasemin Giritli gibi önemli isimler ile Her Seçim Bir Başlangıçtır başlığı altında 9 Kasım’da yine Brand Week Istanbul’da masaya yatırılacak.
Brand Week Istanbul, 10 Kasım’da “Neyi Ne Kadar Değiştirebiliriz?” başlıklı konuşmasıyla Serdar Erener’i, spor kültürünün geleceğinin tartışılacağı bir oturumda Şenol Güneş ve Ahmet Gülüm’ü, bilimi ve bilim insanlarını değiştiren trendleri aktaracak olan Mete Atatüre’yi ve Türkiye’nin son 10 yılını ve yakın geleceğini araştırma çıktılarıyla masaya yatıracak olan Bekir Ağırdır’ı izleyicileriyle buluşturacak.
Engin Akyürek, Nels Abbey, Harun Tekin, Kev Chesters, Sertab Erener, Prof. Oğuz Babüroğlu, Marian Salzman, Prof. John List de 10 Kasım’da Brand Week sahnesinden izleyicilere seslenecek olan isimler.
Spor iletişimi ve markalar dünyası arasındaki ilişki, bir tam gün boyunca sürecek bir kurguda Saba Tümer, Müjde Mısırlı, Eren Yazıcıoğlu ve Yeliz Karakaya tarafından yine 10 Kasım’da ele alınacak.
Brand Week Istanbul, 11 Kasım’da ise Slumdog Millionaire kitabının yazarı ve Hindistan’ın Eski Dışişleri Bakanlığı Müsteşarı Vikas Swarup’u, 5G’nin birey ve toplum üzerindeki etkisini tartışacak konuşmasıyla teknoloji yazarı Serdar Kuzuloğlu’nu, yaşamdaşlık kültürünün mimarı beyin cerrahı Prof. Dr. Türker Kılıç’ı, enflasyon dönemlerinde pazarlama iletişimini ele alacak olan Levent Erden’i, şair Murathan Mungan’ı, oyuncu Seda Bakan’ı ve MullenLowe CCO’su Jose Miguel Sokoloff’u ağırlayacak.
Yine 11 Kasım’da bir tam gün boyunca influencer ekonomisi ve yeni medyanın geleceği Tolga Akış, Çağrı Küpeli, Merve İşler gibi isimlerin katılacağı paneller serisinde “Time To Influence” sahnesinde tartışılacak.
Bu dopdolu programın yanı sıra, 9-10-11 Kasım tarihlerinde Brand Week Istanbul’da Pharmatopia Eczacılar Projesi kapsamında yer alacak olan “Time To Heal” sahnesinde sağlığa ilişkin tüm yenilikçi metotlar eczacı Adile Özdağ ve öğretmen Dilek Livaneli gibi isimlerce paylaşılacak.
Etkinliğin detaylı programına brandweekistanbul.com adresinden ulaşabilirsiniz.
Yorumlar