Ekranda süzülen ve ekranın köşesine denk gelip gelmeyeceği merak edilen DVD logosu meme’inden yola çıkılarak hazırlanan Coinbase reklamı, Super Bowl’un en çok konuşulan reklamlarından biri oldu.
Ekranda süzülen bir QR kod ile üye çekmeye çalışan Coinbase, bu QR kod üzerinden üye olan herkese 15 dolar değerinde Bitcoin hediye edeceğini açıkladı. Üç kişinin birer milyon dolar değerinde Bitcoin kazanabileceğinin de altını çizen Coinbase, Super Bowl’un en çok konuşulan reklamverenlerinden biri oldu.
Reklam, The Office adlı komedi dizisinin bir sahnesini akıllara getirdi.
.@TheOfficetv walked so @Coinbase could run. pic.twitter.com/cwQZnqpOKT
— Jack Cohen (@itsjackcohen) February 14, 2022
Reklama gösterilen ilgiden dolayı Coinbase’in web sitesi çökerken, Edward Snowden konuyla ilgili bir açıklama yaparak, Coinbase’in insanları web sitesine yönlendirecek bir Super Bowl reklamı için 16 milyon dolar harcamasını, fakat sitenin reklam başladıktan 10 saniye sonra çökmemesi için hiçbir harcama yapmamasını eleştirdi.
Coinbase spending $16,000,000 on a Superbowl ad to direct people to their website and $0 to make sure that website doesn’t crash 10 seconds after the ad starts is so very internet.
— Edward Snowden (@Snowden) February 14, 2022
Kaynak: That Bouncing QR Code Was Really a Super Bowl Ad for Coinbase – CNet
Yorumlar