LEGO, çocukların yaratıcılığını geliştirmek için ve müzik tutkusunu geliştirmek için Universal Music Group ile işbirliğine gitti. İşbirliğinden doğan LEGO VIDIYO, çocuklara fiziksel ve dijital oyun dünyasını bir arada sunuyor. Platform, çocukların birbirileriyle duygusal ve yaratıcı bir şekilde bağlantı kurma becerilerini artıran, gelişimleri için temel kombinasyonlar olan oyun ve müziği bir arada deneyimleme fırsatı sağlıyor.
UMG’nin rakipsiz sanatçılarının liste başı şarkıları da dahil olmak üzere, çocukların dünyanın dört bir yanından parçaları kullanarak kendi müzik videolarını yönetmesine, üretmesine, başrol oynayarak ve paylaşarak büyük hayaller kurmalarına yardımcı olan LEGO VIDIYO yepyeni bir oyun yöntemi olarak öne çıkıyor. LEGO öğeleri, minifigürler, müzik, artırılmış gerçeklik ve yeni bir uygulamadan oluşan LEGO VIDIYO, “BeatBits” isimli yeni özel efekti de kapsıyor.
Kendi müzik video prodüksiyonlarının sorumluluğunu üstlenen çocuklar, hem müziği keşfediyor hem de sürükleyici ve güvenli bir sosyal deneyim yoluyla müziğe olan tutkularını artırıyor. Uygulamanın akışına yüklenen tüm içeriklerin dışarıdan denetlenebildiğini belirtelim. LEGO VIDIYO’nun ilk ürünleri, 1 Mart’tan itibaren dünyanın birçok ülkesinde satışa sunulacak.
Yorumlar