Dijital kampanya yaşam döngüsünün tüm unsurlarını kapsayan tek bağımsız küresel reklam yönetim platformu Adform, bugün yaptığı açıklamayla yeni ürün takımı Adform FLOW’u tanıttı. Pazarlamacıların planlama, satınalma ve etkinleştirme işlerini kolaylaştırmak için sezgisel olarak tasarlanan Adform FLOW, DSP, DMP, SSP, DCO ve reklam sunucusu gibi ihtiyaç duyulan her şeyi tek ve kullanımı kolay bir platformda bir araya getiriyor. Sıradışı kullanıcı deneyimi ve gelişmiş insan/makine iş birliğiyle Adform FLOW, pazarlama başarısı sonuçlarını büyütmek için artırılmış zekâ sunuyor.
Adform FLOW’un özellikleri:
- Tüm kampanya iş akışında ve dijital medya kanallarında Kusursuz ve Entegre Kullanıcı Deneyimi.
- SaaS Teknolojisi ile kontrol ve esneklik sağlar; modüler ve açık API yaklaşımının yanında lisans bazlı ücretlerle maliyetleri kontrol etme olanağı sunar.
- Çerez sonrası bir dünya ve gizlilik uyumluluğu kurulumu için Birinci Taraf Kimlik Kullanımına Hazır.
- Medya Tarafsızlığı ile medya ya da veri sahipliği bulunmaz, böylece ihtilaf yaratmaz.
Dynata ortaklığıyla gerçekleştirilen ve 1.000’den fazla pazarlamacının katıldığı Adform araştırması, günümüzde pazarlamacıların neredeyse üçte birinin (yüzde 74) veri optimizasyonu, maliyet verimliliği ve kontrol açısından en yüksek faydaların vurgulandığı tek bir pano üzerinden kampanyalarını yönetmek istediğini ortaya koyuyor.
Adform’un 20 yıllık inovasyonu üzerine kurulu olan ve üç yıldan uzun süredir hazırlanan Adform FLOW, modern pazarlama için kurumsal bir teknolojidir: Bağımsız, entegre ve pazarlamacılara, bugüne kadarki çözümlerde göremedikleri, kendi verileri üzerinde gelişmiş kontrol sahibi olma imkânı sağlar. Adform’un yeni platformu ayarlanabilirdir, saydamdır ve güvenilirdir; böylece kampanyalar kesintisiz yönetilebilir.
Dijital pazarlamacılar uzun süredir kullandıkları birden fazla martech ve adtech çözümünün yarattığı verimsizliklerle mücadele ediyordu, günümüzün ekonomik gerçeklikleri de verimlilik çabalarını kaçınılmaz kılıyor. Bugüne dek, bazı şirketler, içeriğe ve hizmetlere erişimin denetlendiği “walled garden” adı verilen ortam içerisinde faaliyetlerini sürdürdü, bazıları ise en iyi teknolojileri kullanırken, bunların bir arada çalışmadığı gerçeğiyle yüzleştiler. Adform FLOW ölçeklenme, kullanım kolaylığı ve “walled garden” verimliliğiyle karmaşık nokta çözümünün zenginliğini sunuyor.
Konu hakkında konuşan Adform CEO’su Troels Jensen, “Günümüzde pazarlamacılar, özel ihtiyaçlarına göre özelleştirilebilen komple bir çözüme ihtiyaç duyuyorlar. Önceden yapabildiklerinden fazlasını yapabilmelerini sağlayarak, müşterilerimize hatırı sayılır bir değer sağlayacağımızdan eminiz. Adform, tek bağımsız tam entegre pazarlama platformu olarak, saydamlık, gizlilik ve veri sahipliği sağlıyor. Bu problemleri çözmemizle, Adform müşterileri Adform FLOW’un benzersiz mimarisinden faydalanabilecekler ve önemli ölçüde güçlü sonuçlar alabilecekler” açıklamasında bulundu.
Vodafone Türkiye Biddable Media Senior Associate Manager Burak Gencer ise şöyle konuştu: “IAP kullanıcı dostu arayüzü ve modern pazarlamanın yönetilmesi için oluşturulmuş yenilikçi bir platform. Hızlı ve akıcı olmasının dışında, optimizasyon ve raporlamadan kazandırdığı zamanla birlikte, özelleştirilmiş arayüz imkanlarını görmek heyecan verici.”
Adform, modern pazarlama için tek küresel, bağımsız ve tam entegre reklam platformudur. Eşsiz kurumsal teknolojisi Adform Flow, tüm kampanya yaşam döngüsünün kusursuz yönetimi için ölçeklenebilir, modüler ve açık mimari kullanır ve üstün kullanıcı deneyimi sunar. Müşterilere reklam operasyonları kapsamında, kampanyalarındaki tüm verilerinin sahipliğini içeren, gelişmiş kontrol ve saydamlık sağlar. Adform, 2002 yılından bu yana, insan/makine işbirliğini geliştiren ve artırılmış zekâ sunan teknolojiler geliştirerek, dünyanın 27 ülkesindeki müşterilerinin iş sonuçlarını iyileştiriyor.
Daha fazla bilgi için www.adform.com adresini ziyaret edebilirsiniz.
Yorumlar