Dünyada 190’dan fazla ülkede 167 milyon ücretli kullanıcının farklı türlerde ve dillerde diziler, belgeseller ve sinema filmlerini sunan Netflix, yeni yapımları ile büyümeye devam ediyor. Dünyanın coronavirusle başa çıkmaya çalıştığı bu dönemde, platforma ilgi hayli yüksek. Öyle ki, dünya genelinde insanın evlere kapanması sonrası artan trafik ile baş edemeyen şirket, çareyi kaliteyi düşürmekte bulmuştu.
Pandemi dönemi, Netflix’in dünyanın en önemli hizmetlerinden biri haline gelmesine yardımcı oldu diyebiliriz. Platform, yılın ilk üç ayında toplam 16 milyon yeni kullanıcı kazandı. Böylelikle Netflix, 13 yıllık tarihindeki en büyük üç aylık kazanca sahip oldu.
Globalde ekonominin kötüye gittiği bu dönemde, Netflix kazanç sağlayabilen şirketler arasındaki konumunu uzun süre elinde tutacak gibi görünüyor. eMarketer analisti Eric Haggstrom da Netflix’in Covid-19’dan en az etkilenen medya şirketi olmaya devam edeceğini söyledi.
Yorumlar