5 Mayıs 2003’te faaliyete başlayan ve profesyoneller için sosyal bir ağ olarak adlandırılan platformlar arasında yer alan LinkedIn, adeta bir akıma dönüşen ‘’hikayeler özelliği’’ni platformuna ekliyor. Facebook’un Instagram dahil tüm uygulamaları birbir Snapchat’in ‘’hikayeler özelliği’’ni aktif olarak kullanmasının ardından, LinkedIn de söz konusu özelliği, “önümüzdeki aylarda” üyelere yavaş yavaş dağıtmayı planladığını duyurdu.
Bu fikrin ilk olarak geçen yıl başladığını aktaran Linkedln yetkilisi ‘’Hikayeler özelliği ilk olarak Snapchat’te ortaya çıktı. Instagram ve Facebook gibi diğer platformlar kısa süre sonra bunları benimsedi.” diyor.
Kariyer ve iş hayatı konusunda büyük katkıları olan platformun yaklaşık 7,30 milyon Türk kullanıcısı bulunuyor. Sık kullanılan sosyal ağlar konusunda ülkemizde dokuzuncu sırada bulunan platform, geçen yıla göre yüzde 5.8 oranında kullanıcı artışı göstermiş. Linkedln de bu özelliği bünyesine katacağı bu popüler özellik ile beraber kullanıcı sayısını artırmayı istemekle birlikte kullanıcıların deneyimini geliştirmeyi hedefliyor.
Yorumlar