Brand Week Istanbul gerçekleşen Felis Ödülleri‘nde ilk gece sona erdi. Zorlu PSM’de Jülide Ateş’in sunumuyla gerçekleşen 14. Felis Ödülleri ilk gecesinde Açıkhava, Basın, Dijital, Mobil, Medya, Sağlık İletişimi, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik ve Verinin Yaratıcı Kullanımı Bölümlerinin en başarılı isimleri ödüllendirildi.
Büyük ödüller ve yılın ajansları
Dört Büyük Ödül’ün sahibine kavuştuğu gecede Açıkhava Büyük Ödülü Jeep için hazırladığı Jeep İçin Çekildi projesiyle Concept’in, Dijital Bölümü Büyük Ödülü ise Tohum Otizm Vakfı için gerçekleştirdiği Farklı Bir Okul projesiyle 4129Grey’in oldu. Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik Bölümü Büyük Ödülü ise bu yıl Nef Vakfı için hazırladıkları Kadına Şiddet Haritası projesiyle Büro ekibine, Verinin Yaratıcı Kullanımı Büyük Ödülü ise Türk Hava Yolları için hayata geçirdikleri Turkish Airlines EuroLeague Flight Time projesiyle Publicis İstanbul’a takdim edildi.
Yılın ajanslarının da ödüllendirildiği 14. Felis Ödülleri’nde Mindshare Turkey Yılın Medya Ajansı, Tribal Worldwide İstanbul ise Yılın Yeni Nesil Ajansı olurken, Yılın Reklamvereni unvanının sahibi Reckitt Benckiser oldu.
Felis 2019, yarın gerçekleşecek ikinci gecede Dönüştüren Pazarlama Etkisi, Film, Radyo ve Entegre Kampanyalar, Marka Deneyimi ve Aktivasyon, Markalı İçerik ve Eğlence, PR ve Üretimde Ustalık ve Tasarım bölümlerinin en iyi işleri ödüllendirilecek. Törenin son bölümünde ise Yılın Yaratıcı Ajansı ve Yılın PR Ajansı ödülleri verilecek.
Felis Ödülleri 2019’da ilk gece açıklanan bölümlerin tüm kazananlarına buradan ulaşabilirsiniz.
Yorumlar